Gå til innhold

Har eksamen i morgen å gruer meg sånn:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her å leser nå, men føler ikke at jeg får mer ut av det..blir bare enda mer stressa..kanskje jeg heller bare skal gå å legge meg i stedet..Pleier ikke å grue meg så veldig til eksamener, men denne har jeg strøket på en gang og vil så gjerne klare det denne gangen..Gleder meg veldig til 17.desember, da er alle eksamene over og jeg kan ta juleferie:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns du skal la lesinga ligge for kvelden ja. Heller slappe litt av før eksamen. Hva er det du skal opp i? Lykke til i morgen! :D

Skrevet

kjenner følelsen med at alt er bare rot i hodet og man leser og leser... Jeg måtte lese i skikkelig skippertak til eksamen tidligere i høst og kjente panikken tok meg kvelden før...

Men etter en god natt søvn gikk det mye bedre å se over og samle trådene og det var ikke så veldig skummelt på eksamenen :)

masse lykke til!!!

Skrevet

Uff! Eksamensnerver er æsj!

Tror også det er lurt å legge bort boka nå. Du er jo uansett her inne ;)

Få deg en god og lang natt. Husk å ha masse vann, frukt/grønnsaker og god mat med deg, så går det nok så bra atte!

Tvi tvi i morra, da! :)

Skrevet

Da er vi i samme båt! Jeg har også eksamen i morgen og har hatt et skippertak uten sidestykke nå i dag...Er dritnervøs og fryktelig rastløs her jeg sitter! Gleder meg bare til at morgendagen er overstått og jeg kan slappe av litt..... Jeg kan og ta juleferie den 17! Åååå det virker som en evighet til....Jeg har tre eksamener jeg må igjennom men det er den første som er den verste tror jeg....

Krysser fingrene for plankekjøring i morgen!!

Lykke til!!!

Skrevet

kjenner følelsen..Hadde det ikke vært for eksamener så hadde jeg kunet studert hele livet. Synes det er utrolig morsomt å lære og det er ås mye je gknne tenkt meg å lært.....Men så er det dette med eksamener og ikke har jeg tid og ikke råd, men DET er en anne sak..

Holder på å ta noe etterutdanning jeg nå og gjett når jeg skal ha eksamen da...5.JANUAR!!! Det var DEn julefreden sier nå jeg......Kunne valgt å ta den 6.juni men hallo, har kommet meg gjennom stoffet nå og om jeg skal drøye den så lenge må jeg gjøre alt på nytt..

Jeg bli faktisk fysisk uvel av eksamen..Løs i magen, kvalm og skikelig "fylleangst" følelse i dagesvis...Drømmer om eksamen omtrent fra nå av og fremover...har aldri strøket noen gang, men en gang må være den først tenker jeg....

Så bare vit at vi er flere som føler som deg,- og vi dør faktisk ikke av å ta en eksamen (jeg må faktisk si DEt til meg selv for ikke å bryte sammen noen gang...he-he) Det verste som skjer er at vi stryker, men vi kan jo prøve igjen :o)

Lykke til

Skrevet

takk:) Skal ha eksamen i makroøkonomi:( En som jeg strøyk i første året fordi jeg ikke fikk med meg så mange forelesninger fordi jeg lå hjemme å kastet opp pga ei lita jente i magen min, så har bare fått lese litt frem til for 2 uker siden, da begynte jeg å skikkelig lese..uff, kjenner at det knyter seg litt i magen altså! Har lagt bort bøkene nå og skal sitte litt her på dib å så legge meg tilig:) Har ordnet steinfrie druer, yougurt og vann klart, så det bare er å putte i veska i morgen tidlig!

Skrevet

ja det prøver jeg å si til meg selv, det er jo ikke sånn at noen sitter der med pistolen mot hodet mitt om jeg ikke klarer det..hehe, men det føles nesten sånn..tåpelig:) Har 5 eksamener før jeg tar juleferie, så det blir en del lesing fremover..den jeg har i morgen og den siste jeg har er de 2 værste!! Lykke til i morgen, du over..håper vi begge gjør det godt:) Og lykke til 5.januar venterpåringpåfingeren, teit tidspunt på en eksamen ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...