Gå til innhold

Har vondt i magen...


Wannabemamma - gravid:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig? Vondt i hele magen, mest nederst, kanskje. Syns det har vært mer de siste dagene, spesielt når jeg er sliten. Er vondt å snu seg på natta også... Er det vanlig? Kanskje det bare er fordi magen vokser. Blir litt småbekymra:( Er 25+1 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som samme som jeg har. Hos meg begynte det ca i uke 28. Hørte med jordmor. Ho sa at det kan være bekkensmerter, de kan sette seg nederst i magen. Ellers er det jo mye som skal strekkes, så det kan også gjøre vondt.

For meg er det verst på kveldene, og spesielt hvis jeg har sittet rett oppp og ned en stund, da er det ofte ikke når jeg reiser meg! Eller hvis jeg har sovet og skal stå opp. da må jeg ofte stå litt i bøy før det gir seg og jeg kan gå videre...

Skrevet

Hei.

Det kan også være pga bekkenløsning at du får disse smertene.

Jeg trodde at det satt i magen, når jeg kom til jordmor så sa hun at det var bekken og turen til fysioterapeut bekrefta at det var bekkenløsning som skapte problemene mine.

 

Kan bare anbefale å finne ut av om det er bekkenløsning og i så tilfelle komme deg til fysioterapeut slik at du kan få litt råd og veiledning som jeg har fått.

 

Lykke te.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...