Wannabemamma - gravid:) Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Er det vanlig? Vondt i hele magen, mest nederst, kanskje. Syns det har vært mer de siste dagene, spesielt når jeg er sliten. Er vondt å snu seg på natta også... Er det vanlig? Kanskje det bare er fordi magen vokser. Blir litt småbekymra:( Er 25+1 i dag.
musketingen Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Høres ut som samme som jeg har. Hos meg begynte det ca i uke 28. Hørte med jordmor. Ho sa at det kan være bekkensmerter, de kan sette seg nederst i magen. Ellers er det jo mye som skal strekkes, så det kan også gjøre vondt. For meg er det verst på kveldene, og spesielt hvis jeg har sittet rett oppp og ned en stund, da er det ofte ikke når jeg reiser meg! Eller hvis jeg har sovet og skal stå opp. da må jeg ofte stå litt i bøy før det gir seg og jeg kan gå videre...
sels Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Hei. Det kan også være pga bekkenløsning at du får disse smertene. Jeg trodde at det satt i magen, når jeg kom til jordmor så sa hun at det var bekken og turen til fysioterapeut bekrefta at det var bekkenløsning som skapte problemene mine. Kan bare anbefale å finne ut av om det er bekkenløsning og i så tilfelle komme deg til fysioterapeut slik at du kan få litt råd og veiledning som jeg har fått. Lykke te.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå