Gjest Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 De fleste i vår kultur mener at det er uhøflig å spørre voksne mennesker om hvor gamle de er, og det er også frekt å spørre om prisen på gaver. Hva mener dere er verst av å spørre voksne om hvor gamle de er og å spørre hva en gave du får koster??
Gjest Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 nå syns ikke jeg det er så utrolig frekt å spørre voksne om hvor gamle de er da.. kommer jo seff litt an på situasjonen Men å spørre om hvor mye en gave koster syns jeg er det.. så da er det svaret mitt
Gurine og gulla Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Hehehe.. kommer med så mange merkelige spm du... hihi.. tipper du sitter og koser deg med å skrive de... hehe.... men siden du spurte så er det ganske uhøffelig å spørre hvor mye gaven koster:)
Gjest Skrevet 10. november 2008 #7 Skrevet 10. november 2008 Ingen av spørsmålene er "verst". Begge deler er ting man enkelt og greit lar være å spørre om.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. november 2008 #8 Skrevet 10. november 2008 Spørre om pris på gaver. Aldri helt skjønt hvorfor det er uhøflig å spørre voksne hvor gamle de er, så lenge man ikke akkurat gjør det på en "barnehagemåte"...
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 10. november 2008 #9 Skrevet 10. november 2008 Dethar du spurt oss om før nøffemor!!!! Jeg lurer på hvor du tar alt i fra...???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå