Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Eg er lei og skal flytte ut. Men eg lurer på en ting. Hva skjer da ? Må vi i familieterapi ? Vi har vært sammen så lenge og har prøvd så lenge om og om igjen nå at dt er ingen vits, så dt gjør eg ikke. Barnebidrag er eg klar over, og fordeling er greit. Takk på forhånd.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Du har sikkert funnet ut av detta allerede... Ser innlegget ditt er fra november... Men alle må til mekling...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå