☠Diamanda Galas☠ Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 når jeg begynner på skolen, kanskje jeg kan få en baby da? jeg: ønsker du deg en baby? hun: ja, to stykker..sånne tvillinger, vet du.en gutt og en jente... jeg: vi får se da om vi ikke kanskje klarer å skaffe hvertfall en... .....lang tenkepause... hun: men hvor kommer babyene fra da? Og der kom spørsmålet jeg ikke hadde ventet enda..he he..litt brått, men det holdt å si at hvis mamma og pappa ønsker seg det veeeeeeldig mye..osv;-)
Amia Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Nommen, så søt da Da vet du at det er en liten en som blir glad for å bli storesøster!! Vi har vel ikm samtidig vi tror jeg (uke 47?)... Håper det klaffer nå da
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 9. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2008 ja håper det klaffer for oss;-) jeg føler det er noe på gang, men tør ikke håpe for mye;-0
Amia Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Jeg også..*sukk* Har hatt endel murringer i hele dag, men tenker vel egentlig at det er litt for tidlig til at det kan være det jeg håper Er så spent...
2søtesmåh Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 He-he, heldige du ) da jeg ble gravid med andremann så hadde førstemann absolutt IKKE lyst på lillebror/søster...Vi spurte og andre spurte mange ganger, men nei det er MIN mamma og papp og jeg VIL IKKE ha en liten bror/søter,-. jeg vil ha en katte til!!! Vi la opp løpet slik at vi pratet masse om hvor trivelig det ville vært med baby, litenbror osv... når han begynte å svare at ja, lillebror/søster, det ville han ha når noe spurte ham om det,- DA begynte vi å legge slagplan for å fortelle at jeg faktisk hadde "Baby" i magen....Det gikk heldigvis bra da, men vi jobbet litt med det og fryktet den verste søskensjalusien EVER...... Lykke til på IKM dagen
¤mitzi¤ Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Åååå søta Moro hva små barn sier altså.. Min lille snupp er to år, og en dag spurte jeg hva hun ønsket seg i julegave og hun ønsket seg en baby bror.. he he... Men vi ble enige om at det antagelig ble litt kort tid, så nå ønsker hun det seg i bursdagsgave i stedet, og går det som hun vil så skal men ikke se bort fra at hun får det.. (håper,håper.håper og krysser fingrene)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå