flashdancepants Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 I love tørrvittig humor. Spesielt siden jeg er vant til å se Hugh Laurie som fjollete figur i Blackadder. Huzza Huzza!
prebs Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 House ruler! Og han er ganske kjekk også : ) Men dr.Wilson er aller kjekkest...=)
meg & to små vampyrer Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Enig! Ikke i dr.Wilson-utsagnet da. Men resten. Jeg husker jeg så han i Jeeves og Wooster da jeg var mindre. Der var han ganske fjollete der også da.
flashdancepants Skrevet 9. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2008 Enig om kjekkhet. Enda han er ekstremt ukjekk i Blackadder, hehe. Imponerende hvordan gode skuespillere til og med kan forandre utseende etter roller. Nå var det jaggu DiB-relatert tema også. Vel, ikke blant de vanligste problemstillingene kanskje..
flashdancepants Skrevet 9. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2008 Åja, Jeeves; kjempestas! Han har vel stort sette bare spilt sånne roller. Hvem er Wilson, da?
meg & to små vampyrer Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 dr.wilson er kameraten hans...? Du vet han litt veike som kan masse om kreft:)
Koseklompen Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 House er bare RÅ. Gleder meg til hver episode
flashdancepants Skrevet 9. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2008 Nei, han har jeg ikke fått med meg. Ikke så kjekk han da, antageligvis. Nå skal det nevnes at jeg er en ganske sløv observatør enkelte ganger, helt basale ting i serier og filmer kan gå meg House forbi, hoho.
meg & to små vampyrer Skrevet 9. november 2008 #9 Skrevet 9. november 2008 he he he:) Nei, jeg syns ikke han er spesielt kjekk heller. Men det er delte meninger om det. Tydeligvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå