Gå til innhold

smerte i underlivet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en lang periode nå hatt veldig press i underlivet, ubehagelig når eg står og går. De siste dagene har jeg opplevd å få en plutselig smerte som kjennes ut som eg nesten har en kniv som vrir seg i underlivet og spessielt ned mot høyre foten. Helt forferdelig. Klarer ikke å gå eller gjøre noe når det skjer. Varierer hvor lenge det varer.

Noe som har opplevd lignende og vet hva det kan være?? kan det være at babyen trykker på noen nerver, er det såtilfelle noe eg kan gjøre?? Er 22 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke opplevd noe lignende ( er i uke 25) så dytter deg opp i håp om at noen andre kanskje svarer :)

Skrevet

Heisann

Det er ikke bekkenløsning da? Jeg har hatt litt det samme og det kan kjennes ut som at det gjør vondt i underlivet. Gå til fastlegen din og h*n vil nok fortelle deg hva dette kan være. Håper du får svar på det. :)

Får du disse smertene når du beveger deg på en spesiell måte eller? Hvis det er bekkenløsning vil det nok være smertefullt å skyve noe til sides, eller snu seg i sengen. Men dette kan variere veldig.

Men gå til legen din du så får du nok svar! :)

Lykke til!

Skrevet

Hei du

Jeg har vært plaget med smerter i underlivet nesten fra dag en. For meg har det frem til nå vært verst når jeg har ligget i sengen, når jeg skal snu meg og sånt, eller blir liggende for lenge i samme stilling. Jeg er nå i uke 21, og har begynt å få vondt også ellers, spesielt når jeg går eller står. Når det er som verst, føles det som beinstrukturen inni der prøver å presse seg ut gjennom huden på en måte - veldig smertefullt. Jeg har fått beskjed om "mild" / begynnende bekkenløsning.

Det er nok lurt å snakke med legen om det uansett, mest for din egen del, for å bli beroligen :-)

Det som hjelper for meg (når jeg skal sove) er å legge en pute eller noe mellom lårene/knærne. Dvs, noen ganger hjelper det, men når jeg har hatt det noen netter blir det også vondt. Da må jeg fjerne puta igjen, så er det bedre, og så må den tilbake igjen. Merkelige greier, men...

Lykke til videre !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...