Gå til innhold

Har vondt i magen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig? Vondt i hele magen, mest nederst, kanskje. Syns det har vært mer de siste dagene, spesielt når jeg er sliten. Er vondt å snu seg på natta også... Er det vanlig? Kanskje det bare er fordi magen vokser. Blir litt småbekymra:( Er 25+1 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

 

hørest ut for at du kan ha kynnera..men ta kontakt med lege/jordmor så får du sikkert mer betryggende svar:)

Skrevet

Tror ikke det er kynnere, for det har jeg også fler ganger om dagen, og det er ikke sånn. Er mere øm nå, og det går liksom ikke over, er vedvarende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...