adamsmam Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Er 2gangfødene og her en dag over termin nå. jeg var på kontrol på mandag da hadde jeg 2cm åpning og vær lit moden. jeg fikk slimproppen fra mandag kveld til og med idag. vær gang er på do så får jeg mørkbrun frage slim når jeg tørke meg. når jeg sitter så føller jeg samme som noe går ned hele tide ''det er så ekkelt. '' Jeg har slitt med maserier hele uka og rier som er ganske vonde men det er ureglmessig. jeg har ring til føden 2 ganger den uke og det sa at dette her er vanlig og fødseln er snart i gang. siste fødseln fikk slimproppen en dag før fødsel starter 2dager etter termin. er det noen som her som oplever samme som meg eller noen vet om dette her. lykke til alle sammen
en av hver Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Tror bare du får stole på fødeavdelingen. Men kan si at min slimpropp gikk nesten to uker før fødselen sist..
adamsmam Skrevet 9. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2008 hadde du den i flere dager eller
Daquiry Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Jeg har det på akkurat samme måten. Har tykt slim nesten hver gang jeg går på do. Den er ikke rosa, slik som sist, men det kan jo variere. Ellers så har jeg i dag hatt noen skikkelige rier, og var bombesikker på at noe var på gang, men neida....det har roet seg nå. Begynner å bli veldig utålmodig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå