Honningmelon Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Han vil ikke ha finlandshette eller lue med knyting eller borrelås under haka..
blåbæret Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Min har en sydvest fra HH som det er deilig fleecefor inni. Så han bruker den på regnværsdager!
LegallyBlond Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Lowe alpin har knallgode luer uten knyting eller borrelås, de er vind-og vanntette og kommer i barnestr. og voksenstr. Den er fleeceforet inni, og er varm og god =)
Honningmelon Skrevet 10. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2008 Hvor får jeg tak i sånne luer da? Har ikke hørt om de jeg :-)
rampete robin Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Reimatec har hatt noen flotte og praktiske luer med stramming under haka. Sånn stramming som er på toppen av ryggsekker, nederst på jakker osv. Utrolig praktiske og varme og gode :-)
LegallyBlond Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 Er stort sett sportsforretninger som fører det merket tror jeg. Iallefall kun på sportsbutikker jeg har sett dem, og det var der vi kjøpte vår også. Husker ikke hvilken kjede sportsbutikken vi kjøpte den i var, men vet at jeg har sett de flere steder.
LegallyBlond Skrevet 10. november 2008 #7 Skrevet 10. november 2008 Her er bilde av luen og navnet på den: http://www.lowealpine.com/Products/Detail.asp?ProductTypeID=9&ProductGroupID=12&Position=14&SpecificActivityID= På nettsiden www.lowealpine.com kan man også søke etter forhandler. Husker ikke om de har egne barnestr. eller om vi kjøpte den minste, i str. xs
Honningmelon Skrevet 10. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. november 2008 Takk Da skal jeg sjekke ut litt her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå