bamsemumsa m/3åring+spire Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Hadde en MA i september og burde egentlig vente til etter jul med å bli gravid igjen..... Men det er kjedelig å vente..... Har ikke "begynt prøvinga" igjen enda men ikke akkurat levd i sølibat heller... De siste to dagene har jeg vært mye kvalm. Føles som om jeg har vært på stupfylla... Begynner å håpe!!! Kan vel teste meg til tordag hvis kvalmen fortsetter. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ det er lenge å vente...... Er det for tidlig å bli kvalm nesten en uke før forventet mens?
Gjest Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Jeg var kvalm en uke etter "antatt befruktning",og har vært kvalm siden så alt er vel mulig=)vi er jo så forskjellige også=)
bamsemumsa m/3åring+spire Skrevet 10. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2008 Svak svak svak strek på test i dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lillesolsikke Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Håper på sterkere og sterkere strek for deg!!!!
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 krysser fingrene her også...er det strek så er det strek....velger å tro den er positiv jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå