Gå til innhold

Dere med barn som sover på eget rom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere det helt mørkt i rommet om natta eller bruker dere nattlys?

Er døra helt igjen eller på gløtt?

Bare lurer, selv har jeg det helt mørkt og døra igjen. Han sover veldig godt da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldste sover som regel med lyset av og døra bittelitt på gløtt.

Minste sover i mørkt rom, men vil som regel ha på "lysebamsen" når hun legger seg. Døra er igjen.

Skrevet

Nattlys og døra på glatt..men har prøvd alt, han sover like dårlig uansett,,:(

Skrevet

Helt mørkt, og døra på gløtt hos begge to.

Skrevet

lillegutt sov på mørkt rom fra dag 1.. eget rom da han var 5 mnd... men nå er han 2.5 å må ha døra ut i gangen oppe.. lys i gangen...

Skrevet

Her ligger begge på mørkt rom med døra lukket igjen. Sover hele natta, ca 12 timer. (De er 3 og snart 2 år)

Skrevet

helt mørkt og døren igjen.. fungerer helt fint:)

Skrevet

nattlys nede ved gulvet og døra på gløtt.. nattlyset er kun for min del,så jeg ser henne når jeg er inne og sjekker på natta..:)

Skrevet

Helt mørkt og døra igjen, sånn har vi alltid hatt det. Og hun har alltid sovet veldig bra. :)

Skrevet

Er snart 16 mnd og har alltid sovet med døra igjen og helt mørkt. Fra hun var 5.5 mnd har hun sovet på eget rom på den måten.

Vi gjør det uansett om hvor hun sover, på hytta, svigers, venner etc

Funker helt fint!

Skrevet

Helt mørkt og døra lukket.. Hun er veldig var lys og lyder så kan ikke ha den åpen.

Skrevet

Eldste har det helt mørkt, uten selvlysende stjerner, men de lyser ikke mye.. hehe. døren helt igjen.

Minstemann har nattlys og døren på gløtt

Skrevet

Helt mørkt, døra på gløtt (2 år)

Skrevet

Før så sov han i mørkt rom med døra på gløtt, men av en eller annen grunn jeg ikke helt husker så sover han nå med lys på og døra åpen.

Skrevet

Helt mørkt og døra på gløtt.

Døra står på gløtt for min egen del... Har nettopp flytta han på eget rom, så fra å ha begge dørene på vidt gap, er vi nå nede i én på gløtt, og én nesten helt igjen :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Eldste på 4 sover noen ganger med lyset på, noenganger av.. Døra HELT åpen..

Minsten på 14 mnd sover med døra igjen og lyset av.

Skrevet

Gutten vår er 3 år, nå om vinteren har han en nattlampe på slik at det ikke er helt mørkt på rommet. Han vil ha døra åpen mens han skal sovne, men vi lukker den inntil når han har sovnet. Men ikke helt, har en sånn gummisak på døra så barna ikke skal klemme fingrene.

Her er ingen dører helt lukket, unntakene er når vi voksne er på toalettet, eller hvis en av oss skal sove mens de andre er våkne (for å få det stillere)..

Skrevet

Eldstemann sovner med dören på vidt gap og med lampa over sengen tent. Vi slukker lyset og lukker dören når vi legger oss. Han har da på en lampe i vinduet.

Lillejenta sover på mörkt rom med döra stengt!

Skrevet

persienner og gardin igjen, men likevel ikke helt mørkt da det er en liten flik uten persienne. men så mørk som mulig. samme når han sov på vårt rom frem til han var 6,5 måneder- var altid helt mørkt.

Skrevet

Eldste på 4 har et lite nattlys og døre bittelitt på gløtt.

Minste på 1 har døra på gløtt og lyset på i gangen utenfor slik at det siver litt inn:)

Vi har ikke lys, men døra vår står også litt på gløtt slik at vi hører ut i gangen. Får da litt lys fra gangen.

Skrevet

Det er helt mørkt på rommet og døra er helt igjen..

Skrevet

Hun har helt svakt lys (dimmeren helt nedskrudd) og døra på vidt gap. Kommer inn til oss i løpet av natta og da synes jeg det er greit at det ikke er helt mørkt hos henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...