Karomamma Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Er helt gåen, jeg. He he, det er vel ikke pappaens skyld, akkurat. Vi har vært så heldige å få overraskelsesbesøk til middag både fredag og i dag. Og et lite kaffe-og-bolle-besøk på kort varsel i går. Og lekebesøk av nabojenta i hele går og i hele dag. FIkk heldigvis lurt dem ut i regnet noen timer, ellers hadde det tørna for meg. Egentlig synes jeg det er veldig koselig å ta i mot og jeg setter veldig pris på at venner vil komme til oss!! Det blir bare litt mye ordnings av og til... Og da mener jeg ikke husvasking og rydding og sånt altså, for det driter jeg i Nesten så jeg gleder meg til å gå på jobb i morra. Nei, forresten... Jeg skal jo ikke jobbe sier skulderdoktoren. Sukk...
Gjest Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Jeg stemmer for innføring av morsdag hver søndag jeg.Fytti katta jeg er på bånn i dag..gulp ;o) Kos med besøk da.Men av og til kan det bli i meste laget.. Jeg hadde en farsdag som var så kos at jeg nesten grein=) Er mange år siden vi hadde det slik.Men det kjennes i dag ja...Jeg styra på hele dagen,slik at det ble en fin dag.Det var verdt det! Håper skuldra di snart blir god igjen.Må være forferdelig å slite med slikt.God bedring da =)
Reveenka Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Så flinke dere er jenter, men dere må jo ikke slite dere sånn ut på farsdagen at dere ligger helt utslått tilbake når mandagen kommer! c",) Enig med Karomamma i at ungene må UT et par timer hvertfall i løpet av en dag, ellers tørner det ikke bare for mammaer, men ungene blir ganske gærne de også... Tror nok ellers ikke morsdagen har tenkt å komme før uti februar en gang, desverre.... og siden far i huset her måtte gjøre både husarbeid og annen jobbing på farsdagen, ser det ikke lyst ut for a'mor når den dagen endelig kommer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå