Gå til innhold

evig kvalm:(


snuppa79

Anbefalte innlegg

Hei hei alle sammen..

 

Er det noen av dere som er konstant kvalm men ikke kaster opp.. jeg blir snart gal her:( tom for energi også.. sliter veldig om dagen:(

Er det flere som har det sånn?

Jeg er i uke 7 nå..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei...

Samme her, jeg er kvalm hele tiden, også om natten så det blir lite søvn. Jeg kunne nok kastet opp flere ganger, men jeg greier det ikke, da svimer jeg av. Veldig slitsomt å skal gå på jobb og late som ingenting, sliter med det. Må stå opp 3 timer før jeg skal på jobb, for å rekke å tørke tårer og få på meg klærne. Håper det gir seg om ikke så lenge. Er som å ha en sypsyke som ikke gir seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg var værst i forige uke, da ble jeg bare værre og værre for hver dag. Fryktelig kvalme og veldig svimmel, jeg klarer heller ikke kaste opp. Jeg var da i uke 7, ble da så dårlig at jeg til slutt ble helt sengeliggende. Fikk ikke i meg noe, var sikkelig dårlig i 4-5 dager og så ble det bedre igjen. Er nå i uke 8, og er ikke så ille nå lenger. Litt kvalm og svimmel...men det går helt greit. Veldig rart...men det skjer vel noe spess i kroppen nå da kanskje.Får håpe dere også blir bedre, lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! I helga kom kvalmen for fullt her! Ble nødt til å ta ei ukes sykemelding...hadde håpet å vente litt, men er bare såååååååå kvalm.

Jeg er snart 7 uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om det er noe med uke syv da. Så da er det håp, det trenger ikke vare til en er over tre mnd på vei. Var litt godt å høre:) Håper det kommer seg snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Har vært kvalm siden forjemandag da jeg tok testen..

Lite mat og mye svimling.. er ikke helt sikker men tror jeg er ca 5 uker på vei.

Skal til akupungtør i morgen og krysser fingrene for at det hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! Og det er grusomt!

Er sofasliter for tiden og sykemeldt. Er også i uke 7 (ca).Vi får bare krysse fingrene for at formen snart er på vei opp! Sist var jeg like dårlig, men kastet opp daglig. Men da var jeg bedre etter 3 uker.

Lykke til!

 

:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det gir seg, har prøvd alt jeg kan prøve av råd, har også vært til akupunktør 4 ganger uten noe merkbar forskjell. Er jo så grusomt å gå å være kvalm, kan ikke gå på jobb heller, føler jo en har spyet i halsen konstant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kvalm litt før og nokre dagar etter positiv test, men så gav det seg igjen og eg var kjempehappy. Følte meg som eit nytt menneske. Men no er kvalmen tilbake i 6-7 veke:( Føler til dels at det hjelper å ete, men så er det den biten med å velge ut noko mat og få i seg dei første bitene som er grusom. Morgonane er kompliserte, eg byrjar på jobb kl 7, så kan nesten ikkje stå opp 2 timar før heller. Føler eg gjer ein elendig jobb for tida. Hvis det fortset sånn trur eg eg kjem til å sei det til sjefen i neste veke. Er vikar så tenkte å vente så lenge som mogeleg, men det går ikkje om dette fortset. Men forhåpentlegvis er alt verdt det juli neste år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har vært kvalm siden uke 4, men det økte på og ble værst uke 6-7. Er nå i uke 8 og er fortsatt kvalm. Føler at det hjelper med mat selvom det er lite som frister. Det viktigste er kanskje å få i seg drikke med næring i. Eplejuice og farris blandet f.eks.

Mat og drikke hjelper mot det meste. Søvn er også viktig, jeg merker stor forskjell på kvalmen avhengig av hvor godt jeg har sovet. Det blir lett en vond sirkel der en er mye i ro og spiser og drikker lite.

Jeg er sykmeldt, så ligger mye på sofaen. Prøver likevel å komme meg en tur ut daglig for å få frisk luft og få gå en tur. Føler at det hjelper på nattesøvnen også. Det er likevel ikke hver dag jeg orker det.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er nå i uke 5,og kvalmen har begynt å ta overhånd.

Spøy bittelitt i dag, men det verste er de brekningene hele tiden,i kombinasjon med at man får i seg for lite næring.

Føler meg som en svimmel zombie, og var nødt til å ta en sykemelding idag. og det skjer SJELDEN..

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en helt herlig dag. Har vært kvalm hver dag og hele dagen helt til i dag, våknet uten å kjenne kvalmen er 8+2. Har ikke kjent noe til den i hele dag, har bare koset meg, gruer meg for å legge meg, hva om den er tilbake i morgen??? Er ikke redd for at det er noe galt, har fortsatt alle andre symptomer. Kan bare ikke få beskrevet hvor herlig dagen min har vært:) Ville bare sende en munter hilsen til alle som sliter, og en hilsen jeg kan gå inn å lese i morgen om kvalmen er tilbake for å få en påminnelse på dagen i dag. Håper også det går bra med dere andre også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ogsåekstremt kvalm denne gangen!!

de 2 andre gangene,kasta jeg opp hver morgen,så var jeg ferdig. men denne gangen,går jeg rundt og er konstant kvalm,og kaster opp det meste på kveldstid... :(

er i uke 8 nå, så det er bare å krysse fingra for at kvalmen gir seg snart!

var sykemeldt forrige uke, men skal prøve å komme meg på jobb på mandag!

i skrivende stund lurer jeg på om jeg skal fly på do eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...