Snupi ♥ termin 24.mai 2009 Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Jeg er 12+2 og slik har jeg det: - Mye mindre kvalm enn det jeg har vært - En del mindre trøtt - Bare litt ømme bryster - Fortsatt ikke lyst på kjøtt/kylling/fisk - Magen føles litt oppblåst - Urolig i kroppen på natta (før jeg sovner) - Tørst - Stabilt humør (mener jeg selv! Hehe, har ikke spurt samboern!)
Nøtt Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Har hatt utrolig lite symptomer jeg... Er 13 uker i dag: - Oppblåst mage - Oppe og tisser om natta - Bittelitt ømme pupper (de har ikke vokst) Ellers føler jeg meg helt vanlig. :-)
♥ DAME Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Jeg er 13 uker i morgen Har en utrolig trang til melk og fiskeboller i hvit saus, men øser oppå masse hvit saus sånn at alt ligger å flyter på tallerken, hehe. Mindre trøtt nå enn jeg har vært, herlig Enda må jeg opp på natta å tisse Stikkinger og strekkinger nederst i magen. Puppene mine er store og faste, hihi Er liten b-cup til vanlig, nå tyter det ut )) Hormonell seff, tar lett til tårene Ellers er alt bare bra ))))))
kanutta78 Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Jeg er 12+1 og...: - Fortsatt kvalm, men mest på kveldstid. - Trøtt, - men allikavel problem med å få sove om natta. - Ikke så ømme bryst. - Fortsatt oppblåst i magen, men føler meg ikke så mye som får noen uker siden. - Begynnt å bli fortere rørt, tårene presser på til tider - Buksene mine begynner å bli veeldig trang. - også trur jeg at jeg har begynnt å kjenne lillingen avogtil..?
våre2gull Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Hei:) Jeg er 12+4 og har ikke hatt særlige plager i tiden som har vært, men: - Har fremdeles stor appetitt ( dette forsvinner vel ikke heller, hehe) - Fremdeles litt ømme bryster, dette kommer og går litt. - Oppblåst i magen, særlig om kvelden. - Plaget med treg mage. - Stikninger og slags smerter nederst i magen. - Humøret går opp og ned. Føler faktisk at jeg er mer hormonfylt nå, enn tidligere. - Ikke kvalm
Svale <3 Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 Er 13+4 - Fremdeles litt kvalm(brekker meg av sigarett lukt..noe som egentlig er bra) - Mye oppblåst om kvelden. - Spiser ikke like mye nå - Litt stikninger i magen av og til.
lillanate Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 er det bare meg eller? jeg er førstegangsgravid, men har allerede fått en tytende og hard mage, spes på kvelden. jeg har lagt på meg 6 kg, og jeg var ikke noe overvektig før, 66 kg jeg er en del kvalm fortsatt mister matlyst mer og mer er kinst oppe en eller to ganger om natta for å tisse litt treig mage men det som er verst er at jeg kjenner at det er noe i magen, men det er heller ubehag, som en diger klump.. syns det gjør vondt når jeg sitter oppreist på en stol.. hvertfall om jeg sitter med krumma rygg.. normalt? skal bare være 13 uker i dag.. er så redd for bare å ha blitt feit liksom, at når jeg føder så er alt dette her på meg fortsatt..
Fabra Skrevet 12. november 2008 #8 Skrevet 12. november 2008 Er 13+3 i dag - Fortsatt en del kvalm, særlig om kvelden - "Sliter" litt med apetitten, prøver å spise sunt men det er ikke alt som frister - Fortsatt trøttere enn vanlig, orker omtrent ingenting etter jobb, håper dette gir seg snart.. - Brystene har vokst litt og er nesten ikke ømme lenger - Oppe og tisser 1-2 ganger per natt fremdeles - Er litt plaget med hjertebank, særlig om ettermiddagen når jeg skal slappe av. Har lest på siden her at det er flere som opplever dette, så da er det vel ikke unormalt? - Blir lettere rørt enn ellers, tårene kan trille for "småting" - Ellers ok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå