Gå til innhold

angrer på at jeg ble gravid....

Anbefalte innlegg

Skrevet

missforstå meg rett.... babyen er planlagt og vi gleder oss masse!!!!

det er bare denne KVALMEN som er helt uutholdelig!!!!! hvordan kunne jeg glemme dette siden sist da? og denne gangen har jeg ikke anledning til å være sykmeldt heller....

er 10+0 i morgen, og håper kvalmen gir seg snart.... sist varte den i 8 MÅNEDER! og denne gangen startet den en uke før....

æææææææææææææ

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan kan du ikke ha anledning til å bli sykemeldt? klarer du ikke å gjøre jobben din pga du er syk, er det vel best for alle parter om du blir sykemeldt?

Skrevet

jeg hadde glemt hvor sulten og feit jeg blir som gravid. hva man skal lide seg gjennom. god bedring.

Skrevet

fordi jeg studerer og må på forelesning... og det går jo kun utover meg selv, ikke jobben...

Skrevet

Jeg hadde omgangssyke for en par uker siden og ble minnt på hvor grusomt det er da:-( Var kvalm ca halve svangerskapet sist, men jobbet likevel en del av tiden fordi jeg fikk noen tabletter av legen som heter Phenergan, hjalp hvertfall meg veldig mye. Man skal jo ikke ta tabletter i "hytt og pine" når man er gravid, men jeg tror ikke det er noe farlig å ta tabletter når man er så kvalm at man bare må ligge på sofaen uten å røre seg, hvis ikke så spyr man og mest sannsynlig så spyr man uansett, men kanskje man klarer å utsette det noen minutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...