Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Jeg og mamma har ordnet oss en nettbutikk, også lurer jeg på hva dere syns om den... Hadde vært kjekt å høre om dere liker den, om det er noe vi bør endre på, i det hele tatt, hva dere syns om den. På forhånd takk. http://oldemorsarv.blogspot.com/
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 9. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. november 2008 Ingen som vil fortelle meg hva dere syns?
ifie Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Enkel og grei, oversiktlig og fin Tøffe elefanter!
camosilla Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Førsteintrykket er bra:) eneste jeg syns var litt forvirrende er at det ser ut som du har to menyer med samme innhold (til venstre), men mulig det er jeg som ikke skjønner... Så fine kosedyrene er da, spes. skilpadda. Er det festet godt så en ettåring ikke river av noen kroppsdeler, he he) Jeg syns også at fargene og stilen du har valgt på siden passer godt, med tanke på hvilke produkter dere har.
Sessa ruger igjen... Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Flott side dersom dere har tenkt å ha det som en liten greie på si. Jeg bruker sånne sider som inspirasjon til mine egne prosjekter. Takk for titten! Går det forresten an å tenne decoupage lysene? Tenker at det må være litt brannfarlig...
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2008 Tusen takk for tilbakemeldingen. Er greit å høre litt hva folk syns, slik at vi kan endre på ting som folk evnt. ikke skulle like. Er en meny hvor vi legger inn produkter etter kategori, også er det en meny som logger innleggene etter hvert som vi legger inn.. Så er egentlig den første menyen som skal være der. Et godt poeng, skal se om jeg kansje får fjernet den loggingen av innlegg. Jenta mi på 10 månder har hatt en skillpadde helt siden hun var helt ny, og den har blitt lekt masse med, og delene sitter fortsatt godt fast. Bedre enn mange av de kosedyrene jeg har kjøpt på leketøys forretninger til henne, har måttet sydd fast flere føtter og deler på leker jeg har kjøpt. Så de skal sitte godt fast på disse dyrene. Dette er jo håndarbeid, og ikke masseproduksjon, så hver del på hvert dyr blir godt kontrollert for hånd. Ja, det går godt an å brenne lysene. Men så klart, ingen lys skal brenne uten tilsyn.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. november 2008 "Jenta mi på 10 månder har hatt en skillpadde helt siden hun var helt ny".. Kansje litt teit ordlegging ser jeg... Jenta mi har hatt en skillpadde siden jenta mi var helt liten, var det jeg mente... Skillpadda var jo også ny, men var liksom ikke det jeg skulle poengtere....
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. november 2008 En dytt, sånn i tilfelle dere ikke har sett at jeg har svart dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå