ღhælgelainnღ Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Har blitt litt hekta på dette spillet, men helt umulig å komme høyt med poengsum. Noen flere her som har prøvd det og kommet seg langt?
Tøysetipp Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Maks er 100 000.. Hva er din score da? Hadde det på den gamle-dataen min som er til rep. Lastet det ikke ned på lånemaskinen for jeg ble også hektet. Forbanna på Gunnar som er 50-50 % pålitelig og.. he he.. Hører på han hver gang..
ღhælgelainnღ Skrevet 9. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2008 Klarte å komme opp i 40.000 poeng, så det var jo ikke så verst. Men det er jo en hel haug med folk som ligger høyere enn det.
Nattinatta Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 har vel kommet opp i et par og sekstitusen. men har sett på de som står høyest på lista... er jo mange herrens millioner jo, Hvordan er det mulig da?
Gemini7 Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Hva er nettadressen??!! Jeg elsker VDBM- det høres ut som det perfekte tidsfordriv for meg!!
Nattinatta Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 http://www.tv2underholdning.no/millionaer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå