Mom2Two Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 I går var jeg hjemme alene, hadde vært på fest på fredag, og skulle kjøpe meg en film som jeg skulle kose meg med. Kjøpte filmen "Closer". I stad skulle jeg sjekke tv-programmet, og da så jeg feil og sjekket i stedet lørdagens program. Og gjett hvilken film TV3 sendte omtrent akkurat på den tiden jeg satt og koste meg med den filmen jeg hadde kjøpt..? Hehe, joda akkurat den.. Hehe, det var 100 bortkastede kroner gitt:-p
Gjest Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 MEN... du sparte deg for reklame hvert femte minutt;-)
Mom2Two Skrevet 9. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2008 Hehe, det var det første mannen sa også, at jeg i det minste slapp reklamepausene...:-p
Gjest Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Hehe, jeg gidder ikke se film på tv3. Reklamepauser hvert femt mnutt, som varer i fem minutter gangen. Det har jeg ikke blodtrykk til, rett og slett.
Mom2Two Skrevet 9. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2008 Sånn sett enig i det, ser nesten aldri film på TV egentlig.
Tøysetipp Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Det skal jo ikke være mulig.. sånn egentlig. Humrer.. Godt poeng at du slapp reklamepausene + at filmen er din til odel og eie.. Håper du koste deg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå