Gjest Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 La ut en tråd om mitt prakteksemplar av en far inne på anonymsiden for noen dager siden. Nå har den blitt slettet fordi man kunne finne ut av hvem han var, og det derfor var uthenging... javel greit nok det. Men hvor mange tråder ligger ute på denne siden om svigermødre fra helvete, samboere som puler rundt osv. Hvorfor får de ligge i fred? Svigermødrene og "samboene" har like liten mulighet til å forsvare seg mot anklagene som min far har. Og det skal ikke mye googling til- om man gidder- å finne ut hvem som blir omtalt i alle de innleggene... Rart at det skal være sånn forskjell i hvordan de håndhever reglene her inne.
Anne-B. Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Opplysningene var kanskje for konkrete. Leste tråden, jeg har vært borti folk av samme ulla. Alt i alt, så er det jo faktisk synd i det mennesket som ikke klarer å fungere sammen med resten av samfunnet, fordi de lever i en egen verden, men egne regler. Likevel klarer man ikke å holde seg fra å bli forbanna, og ønsker dem ikke riktig alt godt.
Gjest Siklerotte Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Det burde forsåvidt gjelde de fleste tråder som går utover andre og er fullstendig identifiserbarte - at de blir fjernet, altså. Kanskje like greit at tråden om faren din ble det. Bedre at du tar det opp med faren din, enn her inne. Det blir ikke bedre av det:)
Gjest Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Hadde egentlig veldig lyst til å printe ut hele tråden, med alle svar og sende den til pappa.... tror dere de har slettede tråder lagret et sted?
Gjest Siklerotte Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Nei, men min erfaring er at det ikke har så mye å si hva andre sier i en slik sak. Det er mellom deg/dere og faren din. Hva resten av verden måtte mene om saken har jo ikke så stor betydning i det store og hele. Bedre at du skriver sånn du føler det - hvorvidt han velger å ta det til seg eller ei er opp til han, tror ikke han tar det enda mer til seg av å høre hva totalt ukjente skulle mene om han.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Det tror jeg er en dårlig ide, da kommer de til å se nicket ditt og sikkert saumfare sidene her etter alt du har skrevet det siste halve året... Jeg er forøvrig litt enig i at alle slike tråder som folk er lett identifiserbare burde bli slettet, men så lenge de ikke blir det er det litt påfallende at akkuratt din tråd ble plukket ut til å forsvinne.
Gjest Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Vet ikke om du leste tråden jeg. Men "hva verden mener om han" er mye viktigere for denne mannen en hva jeg måtte mene.
Gjest Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 Ja, jeg har ikke noe voldsomt i mot at den ble slettet jeg heller. Men skulle likt å vite hvorfor akkurat den, og ikke alle andre..
Jennie på slanker`n ;-) Skrevet 9. november 2008 #9 Skrevet 9. november 2008 Rettskaffenhet er en velkjent mangelvare hos modde. Jeg har ikke lest din tråd, men jeg har lest ørten andre lignende tråder med beskrivelser opp og ned og i mente, og jeg er temmelig sikker på at de ligger og godgjør seg på dib fremdeles.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå