Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, tror du han, eller noen som kjenner ham, har vært inne her og fått den sletta eller?

Skrevet

Kanskje du kan skrive den på nytt, se hva som skjer...

Hva handlet din trå om da?

Skrevet

Noen syntes vel det ble for personlig, da...

Skrevet

Neeei, det ville vel være litt vel paranoid å tro.

 

Men syns det er rart at denne tråden blir sletta grunnet at man kan kjenne igjen hvem det er snakk om, samt at han ikke har mulighet til å forsvare seg, når det ligger hundretals av tråder ute her inne om grusome svigermødre, samboere osv. som er like identifiserbare og har like liten mulighet til å forsvare seg...

Skrevet

Skulle vel ha signert anonym, men for folk som kjenner meg her inne ville det nok ha vært like lett å gjennkjenne meg som om når jeg signerte med nick.

 

Litt irriterende at den ble borte, var fristet til å printe ut innlegget med alle svarene, og gi de til pappa i farsdagsgave...

Skrevet

Sånt har jeg opplevd også. Sikkert en velmenende dibber eller bimmer som skrev til øvrigheta at de syntes du la ut for mye privat info, og at det av hensyn til din kjæreste far måtte tråden slettes.

 

For kjeltringer må vi beskytte.For enhver pris.

 

Anmeld han!

Skrevet

Må jo være personen som starten den andre tråden som har sørget for det... H*n må jo kjenne deg/faren din sånn som h*n forsvarte den drittsekken. (Sorry for at jeg kaller faren din en drittsekk)

 

Spør du meg kunne saken like gjerne havnet i lokalavisa. I alle fall her jeg bor...

 

Og, de fleste der du bor kjenner nok til dette allerede. Er jo flere som ikke har fått lønn. Snakken har nok gått lenge...

 

Lykke til

Skrevet

Burde ikke hovedinnleggeren bli spurt føe en tråd av privat karakter blir slettet, siden den ellers ikke tråkket noen andre her inne på tærne?

 

Makan.

Skrevet

Ja, veldig mange kjenner til det, altså fra lenge før vi ble blandet inn. Det har vi fått vite nå i ettertid.

 

Foreksempel viser det seg at alle på nye jobben til mannen min vet hvor mye rot det er med pappa (uten at min mann har sagt noe) Dette fordi sønnen til en som jobber der tidligere har jobbet for pappa. Så mannen min ble spurt "Ja, hvordan er det med deg, får du lønnen din fra..." Da han svarte nei så var det ikke måte på hvor mange historier som ble servert. Virket som om de ikke turte og si noe før de visste at vi var i samme situasjon (fordi vi er familie)

Skrevet

Forsåvidt er det helt greit at den ble sletta. Jeg fikk blåst ut frustrasjonen min, og samtidig fikk jeg bekreftet utifra svarene på tråden at følelsene mine rundt teamaet ikke var overdrevne.

 

Men skulle ønske moderator kunne svare meg på hvorfor min tråd ble sett i en særstilling i forhold til hundrevis av lignende tråder.

 

Det gjelder forsåvidt ikke bare min/denne type tråder, men modereringen generellt på dette forumet. De virker ikke å ha klare rettningslinjer på hvilke tråder de ikke ønsker her inne. Slettingen foregår liksom litt hipp som happ..

Skrevet

Du fikk som fortjent, Småsporvinj!!

Regner med at du er klar over at om du begår en rekke overtramp her inne så kan du bli stengt ute fra dette nettstedet!

Skrevet

og hvilke overtramp er det du mener spurven har begått?

Skrevet

det er ikke lov å legge ut på nett negative ting om en person som kan bli gjenkjent..kanskje derfor det ble slettet?

Jeg leste innlegget ditt ang din far..skjønner din frustrasjon, men det er vel ikke helt lovlig heller å skrive slikt

 

 

Skrevet

men greia er vel at det blir lagt ut lignende tråder av godt kjente nick som er lett gjenkjennelige hver eneste dag her inne på dib. Det gjør det i og for seg ikke til en bra ting, men jeg skjønner godt at spurven føler seg litt utsatt når det bare er hennes tråd som blir slettet.

 

Skrevet

Herregud! Er du forelska i fyren sånn som du prøver å forsvare han?? Er jo 100-vis av andre innlegg her hvor den det skrives om kan identifiseres..

 

Så lenge en bedrift ikke betaler lønn til sine ansatte er det faktisk en offentlig sak.. Ting som dette har det stått om i avisene her. Med både navn og bilde på de som ikke betaler lønn eller har bedrift uten å ha orden i sysakene..

Skrevet

jeg fikk en tråd slettet her inne for jeg kjenner nicket og personen og den personen la ut uriktige opplysninger om en person som personen selv reagerte på..

 

Trur ikke personen selv vet at det ble slettet..den personen som ble nevn var lett å vite hvem var visst man visste hvem trådstarter var.

 

Så tenk over hva dere skriver og om den personen dere skriver om kan bli gjenkjent..det er nemmelig ikke lov!!!

Skrevet

annonym 23.53 her

 

meg du siktet til?

 

For har da ingenting med jeg er forelska i fyren..herregud..

Jeg bare skrev hvordan reglene er ang å legge ut personinfo på nett på den måten der.

Og det var ikke jeg som har fått det slettet..skrev at det kanskje var derfor? feiler deg da?

Skrevet

Bare til opplysning, så florerer det av negative innlegg av kjente brukere her inne, som aldri har blitt slettet.

 

Men når en ukjent ikke navngitt mann, som aldri har vært bruker her på dib, blir omtalt på en negativ måte, da blir det slettet.

 

Finner virkelig ikke dette logisk i det hele tatt.

Skrevet

Enig, anonym 08.45. Med oppførselen her inne så er hun kanskje ikke så mye bedre person enn faren......

Skrevet

Siden Småsporvinj presterte å gjøre faren sin, som hun hang ut, identifiserbar, så skjønner jeg veldig godt at tråden måtte slettes.

Bra at moderator fulgte med!

Skrevet

Og hvor mange tusen drosjeløyver finnes det i vårt langstrakte land?????

Skrevet

Tilpass til deg, Småspovinj! Som man reder så ligger man (nede for telling)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...