rima Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Vet at det har vært nevnt her tidligere, men er det noen som vil gjenta adressen til hvor man får bestilt stilig t-skjorte til kommende storesøster (f.eks). Sånn som man selv bestemmer teksten på? Og kan man få de i barnestørrelse? Har bare sett de i voksenstørrelse fra S-XL? Vi må vel raske på sånn at vi får skjorta til vi skal fortelle verden at det er familieforøkelse på gang!
edvina har fått en gutt Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 minime.no har ferdiglagde iallefall. De har ellers også en fantastisk kolleksjon:) Dessverre ser jeg at det på nettsiden bare var noen med annet trykk, men bare ring de, jeg vet at de har.
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 http://www.spreadshirt.net/no/NO/Design-t-skjorter/Utforme-selv--59/ her laga/bestillte jeg til kommende storesøster..veldig fornøyd..
rima Skrevet 9. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2008 Jeg fant! Nordicprint har helt ned i str 2 år! www.nordicprint.no/genser.htm - 16k Men jeg skal sjekke minime.no også! Takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå