Gå til innhold

Hvordan lue bruker de små på vinteren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har til nå brukt den Reima lua som er i fleece, med to små ører på toppen. Føler den blir litt kald etterhvert eller er den beregnet på vinteren? Jeg skjønner jo den ikke er regntett, men er jo dager hvor det ikke snør/regner.

Bor på Østlandet, så foreløpig er det ikke kaldt, men greit å være føre var..

Videoannonse
Annonse
Gjest Kelly Taylor
Skrevet

reima luer, de er vindtette (iallefall nesten alle) og har ekstra for rundt ørene. synes også de har veldig god passform så her har de 2 hver, en fleece lue hver og en sånn regnavstøtende , begge kan brukes på kalde vinterdager

Skrevet

snuppa har to reimaluer i ull.. det er slik du tar over hode med hals.. hun bruker de nå også.. eller når det har lagt på et par pluss har hun brukt de.. ellers har hun et par tykkeluer, så jeg bruker de også med en tynn ullue slik me hals, den har jeg da altså under om det er veldig kaldt og jeg vil hun skal ha en av de andre luene me knyting.. fungerer kjemp fint dt også;)

Skrevet

Elsker luer, så jeg kjøper en ny lue omtrent hver gang jeg er i en butikk som selger det. Jeg kan ikke noe for det, har lue dilla!

Han har nå reima, reflex, skogstad, noen hm luer, noen cubus luer...

Samme med ho størsta...

Jeg må seriøst roe ned luekjøpet...:S

Skrevet

vi har veldig mange luer vi og..

men vi er veldig fornøyd med name it sin. den er vind og vanntett pluss en god vinterlue.

vi har oxo endel reimaluer. en vi er fornøyd med er den med lue og hals i ett..

Skrevet

Bruker litt forskjellig, kommer ann på vær og vind.

Har 2 tykke ullfleec og en tynn ull lue fra Nøstebarn, Janus ull lue, Troll ull lue med vindfór og en litt tynnere fra Reima.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...