Gå til innhold

til alle dere som buker ull på barna deres

Anbefalte innlegg

Gjest Kelly Taylor
Skrevet

gjerne flere lag, det sies jo at ull regulerer men det syns ikke jeg, holder på å dør jeg hvis det er sånn passe varmt i været og har 2 lag ull under jakka. derfor bruker jeg 2 lag ull kun når det er vinter og kaldt og ett lag pluss fleece når det er halvkaldt og vanlig bomullsklær og fleece/evt litt tykke bomullsklær nær det er godt (og varmt) høst og vår vær. og barna mine er alltid god og varm.

flere som tenker sånn eller er det bare meg

(jeg jobber i utebhg så jeg er vant til å være ute hele dager da)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker to lag ull når det er kaldt og et lag ulla når det er halvkaldt, ytterst har hun parkdress.

Når det er veldig kaldt har hun to lag ull og vinterdress.

Stort sett ute dagen lang, og for henne fungerer det kjempe fint:)

Skrevet

Jeg tenker kun "ull" når det er kaldt eller småkjølig, men veldig vått og de skal være lenge ute.

Skrevet

jeg blir også veldig varm selv med så mye ull..

men hvordan er det med vanlig bomullsklær innerst, og ulldress utenpå når h*n ligger i vognen... mister ullen funksjonen sin da eller? Varmer ikke så bra? Er det dumt? Bytter dere alle klærne til barna når dere skal ut da? For en går vel ikke med ull hele dagen? Nå skal det sies at jeg har bare en gutt på 3 mnd, så det er jo ikke snakk om at vi er ute såå lenge, men han ligger jo litt ute i vognen sin og sover da...

Skrevet

Jeg må ha bomull innerst og ull utenpå der, om ulla skal ha noen nytte for meg. Ull rett mot huden gjør at jeg fryser.

Tror det er ganske individuelt. Ungene har noen ganger ull under dressen, og andre ganger fleece. Merker ikke så veldig stor forskjell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...