Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er nå 12+3 uker på vei, og har fått litt blod i utfloden. Litt rødt og litt mørk rødt - noen som har aning hva dette kan være? er litt bekyrmet håper jeg ikke aborterer nå. Kan det hende en får små bødninger i forbindelse med trening - var ute å jobbet på tordagen ganske hard joggetur kan det være årsaken?

Håper der er noen her inne som kan berolige meg litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja,fysisk aktivitet kan gjøre så slimhinner blir såre og blodårer sprekker. ta det litt med ro med trening,for hard trening er ikke så lurt!

Skrevet

litt for kjapp på knappen der,hehe,men jogget du på torsdag så er det kanskje litt for lenge siden til at det er derfor! men jeg vet jo ikke da=) men små blødninger er ganske så normalt,jeg var inne på ul i uke 13 pga dette,vært veldig plaget med brun utflod og lignende siden uke 5 og er nå straks 20 uker og alt er helt topp! så bare slapp av,ikke gjør noe anstrengende og se det ann! mest trolig ufarlig sås lenge man ikke blør masse med smerter,og tilogmed da kan det gå bra!

Skrevet

Hei

Jeg blødde fra uke 13 til uke 21, men blodet kom ikke fra noe farlig sted! Blødde mye flere ganger og spottet mellom blødningene. Alt gikk helt fint her og jeg er smellgravid med tvillinger i uke 28!

Dra til legen og få en ul om det fortsetter så kan de se hvor blodet kommer fra og eventuelt om du kan forvente deg å blø mer. Det var veldig deilig å vite syntes jeg!

Ofte blør man fordi en blodåre sprekker eller det blir litt for mye strekk i livmoren, men dette er ikke farlig.

Lykke til!!

Skrevet

Tusen takk for gode svar. Holder øynene åpne og følger med. Håper det bare blir med dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...