Gå til innhold

Noen spm ang mulig sa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet om at jeg har begynt å blø fredag som var. Da var det ganske lite, nå er det mer og jeg har menssmerter.

På fredag fikk jeg tatt ul og alt var da normalt, livmorhalsen var lukket osv.

I morra skal jeg gå til fastelegen.

Hva vil han gjøre ?

Må jeg bare tenke at jeg nå har hatt en sa, eller bør jeg prøve å skaffe meg ny ul for å se om jeg fremdeles er gravid eller ikke?

Selv om jeg jo skjønner at dette mest sannsynlig betyr at jeg har mistet, så har jeg et bittelite håp om at det likevel skal gå bra...

Sånn er det bare..

Jeg er fremdeles kvalm om morgenen og kvelden som jeg har vært før jeg begynte å blø, men disse symptomene vil kanskje være en stund selv om jeg mister?

Håper noen som vet kan svare meg, jeg har ikke peiling.. og tenker masse på dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk du sett noe foster? Var det tegn på at du var gravid på ul?

Jeg ville absolutt gått inn for en ny ul, men er du veldig kort på vei så bør du vente litt så du kan se om det er noe der.

Det er ikke alltid sa selv med endel blod,

Lykke til hos fastlegen din i morgen og snakk med legen om mulighetene for at det er liv og når du bør få ny ul

Klem

Skrevet

Ja, så akkurat det samme som på denne linken http://www.ob-ultrasound.net/frames.htm, hvor det står fem og en halv uke, første bildet.

Skulle være 5+5 da jeg fikk ul , men gyn mente jeg nok var noen dager kortere.

Skrevet

Hei..

Du kan be legen ta en plodprøve av deg og sjekke HCG verdiene i blodet.

Er det friskt blod som kommer?

Som regel er det et godt tegn at du føler deg gravid enda.. Da jeg mistet i en MA kjente jeg det nesten med en gang at ømheten i brystene forsvant..

krysser fingrene for at alt går bra med dere.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...