Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Dette heter virkeli folk (farsdagssider....) noen er jo litt fine og andre litt spesielle... hver sin smak for og si det sånn.... hva syns dere?? Lexandra Solhill Lokim Ayleé Sandor Chivas Torkel Torni Wilfred Athina Viking Aimé Mylén Tård Thåmas Tåny Tånje Tilja Ovidia Jonus Lærke Melizza Armand Tor Gulbrand Kimberly Tarzan Mico Aaron Maurice Vilje Amalie Janca Liz Aina Kobin Lilja Evi Zina Liz Connie Ramona Chanell Tian Miller Solvår Øgle Vendel
<Nina> Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Ikkje så mange som falt i smak hos meg iallefall. Kvar sin smak gitt. Øgle??
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Det viser vel at nå når mange "leter" etter spesielle navn så er det mer originalt å kalle ungen for Grete, Per, Kari eller Ivar.
prebs Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Tarzan?! Fri og bevare meg vel... Ellers liker jeg godt Torkel, Ovidia og Amalie - og Thomas skrevet slik!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Fra Romerikes Blad eller? Kjenner igjen noen navn og vet tom hvem det er....
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Du må jo ha brukt endel tid på å samle alle de navna der du også? Har du litt fritidsproblemer kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå