Gå til innhold

2 cm men veene stoppa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gått med maserier siden tirsdag og i går var åpningen på 2 cm, men ennå ikke helt modent. De mente jeg ville komme på føden i dag igjen. Men i dag har jo alt stoppet opp. Alt av maserier har gitt seg.

Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg:(

Jeg har slitt med maserier hele uka som har vært og torsdag natt var kynnerne regelmessige og noe sterkere enn vanlig. Jordmor som tok modningsakupunktur på meg og min faste jordmor var sikker på at jeg ville gå i fødsel denne helgen, pga nesten flat livmor og en cm åpning.

01.30 i natt ankom jeg føden, med fem min mellomrom mellom hver rie og de varierte i lengde fra 30 sek til halvannet min.

Kl 0900 i dag hadde jeg flat livmor og 3 cm, så skjedde det tragiske... I elleve-tiden stoppet alt opp og har bare hatt en rie nå og da etterpå:(

Jordmor på føden sa at hun regnet med at jeg ikke ville gå så alt for lenge, men toppen noen dager før jeg fikk min lille jente... Må si det at jeg tviler sterkt. Hvis di ikke vet med sikkerhet kan de vel bare holde munn, så vi ikke blir gående å vente unødvendig? Ventetiden blir jo så mye lengre når en får slike beskjeder....

Håper de har rett med deg Lykkeligemeg :)

Skrevet

for 1 uke siden hadde jeg rier. har hatt masrier i ukene før det. det åpnet seg fra 1 til 2 cm og tappen var myk, og modent. men siden har det vært stopp. jordmor og lege var sikker at da sku jeg føde, og når det stoppet sa de at det er bare rier nå så er det i gang igjen. men her sitter jeg 1 uke etter med bare noen små rier innimellom og ikke noe action, så tror det er helt individuelt.

Skrevet

Mye maserier her også. Skikkelige tak i ryggen, men så stopper det opp. Aner ikke om jeg er moden eller ikke, skal ikke på kontroll før på torsdag. Men jeg håper jo at disse riene er godt for noe da!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...