Tante Blås Squaw Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Hvilken film/serie-scene får deg på griner'n? Her er det Grey's, griner hver gang jeg ser den bombe-episoden... Og Sex & Singelliv; scenen der Miranda bader moren til Steve. Lettrørt, jah! ;o)
Gjest Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 husker dere MY Girl-filmene? Der hun jenta leser opp et dikt for de andre diktklubbmendlemmene etter at komipsen er død.. snuuufs.
flashdancepants Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Tror Schindlers Liste har grinerekorden for min del. Den er bare så meningsløst, inni granskauen trist.
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Broene over Madison County....hulk:(
OsloMor Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Den danske filmen Elsker dig for evig, der fyren i et ungt par blir påkjørt og lam fra halsen og ned. Dama blir eterhvert forelsket i en lege på sykehuset (Mads mikkelsen) som attpåtil er gift med hun som kjørte på fyren. Mye veldig triste scener og Mads Mikkelsen er jo meget smukk;)
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 titanic, da han er i ferd med å drukne og de sier adjø til hverandre, synes den scenen er sykt trist. griner som regel av alle dokumentar programmer om syke,underernærte barn, klarer ikke å la vær og leve meg inn i grusomhetene. ja, jeg er ett følelsesmenneske:)
Let's hear it for the boys! Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 Den scenen i Broene i Madison County hvor Meryl Streep sitter i bilen med mannen sin, og Clint Eastwood sitter i bilen ved siden av (eller var det bak?). Herreguuuud, den scenen er helt grusom for meg! Ellers griner jeg stort sett alltid av den siste episoden i tv-serier. Det er liksom så trist at vi ikke får se dem igjen... ;(
Anne-B. Skrevet 9. november 2008 #9 Skrevet 9. november 2008 Jeg gråter over alt som har med babyer å gjøre.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. november 2008 #10 Skrevet 9. november 2008 jeg gråter av omtrent alle sener der mor og undom har et godt forhold og av lykkelig familie sener. sånn type "lykkelig julaften og alle sammen koser seg og alle er glade og alle føler seg velkommene"
ehtaner84 Skrevet 9. november 2008 #11 Skrevet 9. november 2008 CLICK da adam sandler ligger på bakken etter å ha løpt ut av sykehuset for å få prate med sønnen sin en siste gang. dette skal jo liksom være en komedie. da folk sa til meg at den var litt trist trodde jeg ikke på det, men jeg strigråt. PRETTY WOMAN da de ligger i senga og hun sier "i love u". får helt klumpen i halsen bare av å skrive om det. CHAMP fy fa.... jeg gråt til og med da jeg var liten (5) av denne filmen ROCKY hver gang han vinner og roper "ADRIAN!!" FORREST GUMP da han får møte sønnen sin og spør om han er smart, og når jenny dør når han står og prater til grava hennes, forteller om sønnen.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 9. november 2008 #12 Skrevet 9. november 2008 Slutten av Big Fish er nok den jeg grått aller mest av. Greide ikke stoppe engang etter at filmen var ferdig, tror jeg holdt på i minst en time etterpå.. Nesten litt flaut! Gråt ikke fordi den var så fæl/trist, men fordi den var så fin! En annen scene som har festet seg er fra en film med Bette Midler, som heter For the boys. Scenen der sønnen hennes blir drept. Ellers er jeg utrolig lettrørt, så jeg gråter og snufser minst et par ganger hver dag av noe jeg ser på tv..
Let's hear it for the boys! Skrevet 9. november 2008 #13 Skrevet 9. november 2008 Ja, jeg må bare tilføye at jeg er veldig, veldig enig med aussielove (bortsett fra Click og Rocky, som jeg ikke har sett)! Husker jeg gråt og gråt av Champ som 6-åring
Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 9. november 2008 #14 Skrevet 9. november 2008 Dragonheart, Moulin Rouge og braveheart synes jeg er kjempetriste
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 9. november 2008 #15 Skrevet 9. november 2008 Løvenes konge, den scenen når Mufasa dør... Aiaiai, da spruter tårene!! Den grønne mil.. Der har du grine-rekorden min....
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. november 2008 #16 Skrevet 9. november 2008 Kan ikke remse opp alt.. Jeg griner av det meste for å si det sånn =) Både triste og glade scener.. Litt flaut til tider, men tårene bare kommer.. =)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. november 2008 #17 Skrevet 9. november 2008 Jeg griner vel igrunnen i alle scener det er lagt opp til at man skal grine i tillegg til noen til *ler* Feks i løvenes konge så får jeg klump i halsen og tårepress bak øynene ganske i begynnelsen når dyrene samles og løvekongen er blitt født.
Pocoyoツ Skrevet 9. november 2008 #18 Skrevet 9. november 2008 Signerer Den grønne mil! Begynner å grine bare jeg switcher innom.. Huff
cherry coke Skrevet 9. november 2008 #19 Skrevet 9. november 2008 Sluttscenen i Pans Labyrinth. Da hulker jeg!! My Girl scenen som kjipe-leila nevnte. En scene i Den grønne mil, der han søte med musen ble henrettet...uff. Så trist!!
tmr84 Skrevet 9. november 2008 #20 Skrevet 9. november 2008 Armagedon på sluttent når den ene astronauten går bort til "datteren" og sier noe om at han vil hilse på datteren av den modigste mannen han noen gang har møtt(eller noe i den dur;0) ) Griner så det synger da he he=0)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. november 2008 #21 Skrevet 9. november 2008 Gråt forøvrig litt i går av Con Air - sluttscenen. Til tross for at jeg hadde sovnet midt i og ikke våknet før jeg hørte musikken til den scenen...
-MtG- Skrevet 9. november 2008 #22 Skrevet 9. november 2008 Den My girl-scenen og den i 10 ting jeg hater ved deg når Julia Stiles leser diktet hun har skrevet. Tror ikke jeg tåler dikt jeg:)
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 9. november 2008 #23 Skrevet 9. november 2008 Ghost - Flere steder, men spesielt der Demi Moore "kjenner igjen" Patrick Swayze i henne andre dama gjennom døra - den med den pengen osv...og de danser til verdens fineste sang. Griner nesten bare jeg hører sangen på radio.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå