Mamma til Snupp & Lillegutt Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 HJELP! Jeg har fått brystbetennelse - og ja, jeg er sikker. Er snart 14 uker på vei, og har de siste par dagene hatt litt vondt i ene brystet. Har trodd Vesla på snart 3 har sparket til meg litt hardt når jeg har båret henne, men det har bare blitt verre. Er liksom på ene siden... så kikket jeg nå - for å se om blåmerket hadde kommet (har gått og ventet på det..) - og så ser jeg at halve brystet er helt rødt. Det er også litt hardt i deler av feltet. HÆÆÆÆ? Trodde ikke det var mulig, jeg! Ikke har jeg frosset, og jeg ammer jo slettes ikke! Forsøkte å klemme litt på brystet, liksom "massere ut", slik man gjør når man har brystbetennelse og ammer, og da kom det faktisk litt hvit væske ut. Det er med andre ord ingen tvil om hva dette er. Men hva gjør jeg? Klarer jo ikke få ut særlige mengder av melken selv.. Tenkte å ta en varm dusj etterpå - men hva mer kan jeg gjøre??? Pliiiis - noen som har opplevd det samme?
FruMamma med nr 2 Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Bestill deg time til legen. Kan ikke se det er så mye annet å gjøre hvis du er sikker. Kan det ikke være råmelk du får ut når du klemmer? Noen har jo også så vondt i brystene under graviditeten at de nesten ikke greier å gå med bh....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå