Hjertefamilien Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Noe spennende, krim, action, thriller...
indigo76 Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 The happening med M. Night Shyamalan. :-)
Hjertefamilien Skrevet 9. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2008 Ja, den har jeg lurt på tidligere... er ikke spes glad i overnaturlige ting og fenomen så kanskje derfor denne har fått stå i hylla ;-) Men siden jeg ikke har sett filmen kan jeg jo ikke si om det er slike ting i denne filmen
Tante Blås Squaw Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 The Happening er grusomt kjedelig, styr unna! I Am Legend med Will Smith, kunne det være noe?
indigo76 Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 I am legend er også god, men den er ihvertfall overnaturlig.... Jeg liker alle filmene til regissøren av The happening, men denne er litt anderledes fordi den ikke har en twist. Men temaet er veldig ok, man blir ganske tankefull etterpå. Og den er skummel underveis. :-) Har du sett The village med M. Night Shyamalan? Den synes jeg er konge, men veldig mange sier de ikke liker den. Ikke skjønner jeg hvorfor... Har du sett The prestige?
Gemini7 Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Frihetens regn- drama men også spennende. Om flukten fra et fengsel, en uskyldig dømt mann. Høres veldig platt ut, men er faktisk en av de beste filmene jeg har sett..
Tante Blås Squaw Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 Har sett alle filmene hans, og de suger esler med to hederlige unntak; The Village og Sixth Sense.
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 9. november 2008 #9 Skrevet 9. november 2008 the guardian(er usikker på skrivemåten) er kjempe bra, med Asthon og Bruce:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå