Gå til innhold

Anbefal meg en leiefilm :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe spennende, krim, action, thriller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The happening med M. Night Shyamalan. :-)

Skrevet

Ja, den har jeg lurt på tidligere... er ikke spes glad i overnaturlige ting og fenomen så kanskje derfor denne har fått stå i hylla ;-)

Men siden jeg ikke har sett filmen kan jeg jo ikke si om det er slike ting i denne filmen :P

 

Skrevet

The Happening er grusomt kjedelig, styr unna!

 

I Am Legend med Will Smith, kunne det være noe?

Skrevet

I am legend er også god, men den er ihvertfall overnaturlig....

 

Jeg liker alle filmene til regissøren av The happening, men denne er litt anderledes fordi den ikke har en twist. Men temaet er veldig ok, man blir ganske tankefull etterpå. Og den er skummel underveis. :-)

Har du sett The village med M. Night Shyamalan? Den synes jeg er konge, men veldig mange sier de ikke liker den. Ikke skjønner jeg hvorfor...

 

Har du sett The prestige?

 

 

Skrevet

Frihetens regn- drama men også spennende. Om flukten fra et fengsel, en uskyldig dømt mann. Høres veldig platt ut, men er faktisk en av de beste filmene jeg har sett..

Skrevet

Har sett alle filmene hans, og de suger esler med to hederlige unntak; The Village og Sixth Sense.

Skrevet

the guardian(er usikker på skrivemåten) er kjempe bra, med Asthon og Bruce:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...