Dægern døtte Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Ser det er mange innlegg om ulltøy til barn her, så slenger inn et om fleece... Er det ingen som bruker fleece i steden for ull her? Har aldri opplevd at barna mine fryser fordi de bruker fleece isteden for ull. Dessuten klør det ikke! Bare for å snakke litt varmt om fleece her:-)
Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Jeg bruker fleece til minstemann på 14mnd og ull til størsta på 5år :-)
Hjertefamilien Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Både jeg og barna bruker fleece.. ingen av oss fryser heller
Dægern døtte Skrevet 9. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2008 ...Bra, begynte nemlig å føle meg litt unormal.....tydelig at det er mange ullfans her:-)
indigo76 Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Jeg har aldri brukt noe særlig ull til eldstemann, han er så fryktelig varm, svetter av ingenting. Så han bruker fleece, kanskje ullsokker (men er da svett på beina). Til minstefrøkena har jeg kjøpt en ulldress far Janus nå, syns den var så søt og god å ha på i vognposen. :-) Hvis hun ikke er like varm som han kan det jo hende jeg kjøper litt mer ull til henne. Men synes det er veldig dyrt, vanskelig ift vask (eget vaskemiddel, kun 30 gader på flekker, en hel maskin med to plagg...) og ja... Så ikke alle er ull-fantaster nei! :-)
Sol Skippertaksdronning Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Treåringen min har todelt fleecedress under dressen, det settet fra europris, og han er god og varm. Snuppelure har en tynn ulldress (80 %lammeull, 20%nylon) fra mochino i voksiposen, og er god og varm ho og.Så vi bruker både og vi:)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Eg brukar begge deler eg. Har eg ikkje noko reint i ull så tar eg fleece, er det ikkje reint i fleece så tar eg ull. Gutten min har ikkje så mykje ull lengere, har vokst fra det. Så til han ønskar eg meg det til jul, veit at svigers har kjøpt fleece til han, også veit eg at mamma kjøper ull til han.
Acris Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 Har noe fleece, men foretrekker ull da jeg selv synes fleece blir litt klamt når man blir varm.
m-mamma Skrevet 9. november 2008 #9 Skrevet 9. november 2008 Bruker det også jeg - og det er det han helst vil ha. Får hetta av noe som klør!
Gjest Skrevet 9. november 2008 #10 Skrevet 9. november 2008 tør du virkelig å si det herinne i jantelovenland??? du er sprø!!!;-) bruker begge deler, fleece under regntøy syns vi er best og ull når minusgradene kommer krypende...brrrr;-)
Minnie Mom Skrevet 9. november 2008 #11 Skrevet 9. november 2008 Gutten vår på 3 år bruker fleece som mellomplagg under regntøy ved behov. Har også ulldress som han har begynt å bruke nå, men bruker ikke den hele året... Så her er det begge deler.
Gjest mphs Skrevet 9. november 2008 #12 Skrevet 9. november 2008 Vi har to fleece jakker og en bukse til eldste. Ellers liker vi alle ull best. Har ikke noe ull som klør. Kanskje du har prøvd feile merker ull. Hviktet/hvilke merker er det som klør?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå