Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Jeg klarer ikke å dy meg - etter å ha kommet hjem fra Youngstorget! FOR en herlig seier, en fantastisk match og et supert lag! Og ikke minst supportere:) Jeg er så glad, så glad - hjertet mitt hopper i gledesrus Jeg blir forbanna når folk kaster øl i været - men idag kunne ikke noe gjøre meg sint - for Vålerenga er CUPMESTERE! *feller en tåre i gledesrus* Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves - DET er bevist idag! ) Og nå er Enga-jakka i maskinen for å kunne brukes på jobb imrg - sammen med Norgesmesterskaps-skjerfet ;o) Jeg er en evig stolt
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 9. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2008 ) Takk i like måte!! =) )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 så du fanten min der? Gratulerer. men det var et grusomt stygt skjerf.. og det må det da være for dere også. GULT! haha. Vet vet, det skulle være gull..men det er GULT!! hehehehe.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 www.tinkerbelle.blogg.no forresten... jeg dristet meg til en liten notis.. haha.
Mom2Two Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Var to stk fornøyde gutter som kom hjem fra Ullevål her i dag, ja!!! Her henger det et diiiiigert VIF flagg i vinduet nå sammen med skjerfene....:-) Go VIF!!! Grattis!!!!!!! Det smakte godt:-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 10. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. november 2008 *lol* Skjerfet var MYE PENERE enn draktene til Stabæk *ler* ;o) For deg er det gult, vi ser gullet vi ;o) Ja, fanten din ja. Det var han jeg kysset det *lol* Hehehee
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. november 2008 #9 Skrevet 10. november 2008 haha. godt han er god til å kysse da! ;p var klassisk da stabek tok i mot sølvet i gulldraktene da. flira godt ja.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 10. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. november 2008 Haha, kom de hjem rett etter kampen eller? Det var litt det kjipe med å ha barnevakt - vi måtte dra hjem rett etter utdelingen av pokalene. Hadde vi tatt med Daniel kunne vi feiret litt lenger sammen med klanen. Hehe, menmen ;o) VI storkoste oss i teltet iallefall! ) Mmmm, ja! Det smakte himmelsk ;o)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 10. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 10. november 2008 Nja, det sa jeg vel ikke?? ;o) hehe Ahh, ja.. Du var ikke alene om det altså, hehe
Mom2Two Skrevet 10. november 2008 #12 Skrevet 10. november 2008 Ja, de kom rett hjem gitt. Søkkvåte, for de gikk hele veien fra Ullevål og hjem..hehe... Tenkte vel kanskje at det ikke var så kult å ha med 8-åringen på Yongstorget..vet ikke jeg hvorfor de ikke dro dit egentlig??? De måtte jo ikke komme hjem liksom, jeg var sammen med minsta her hjemme. Utrolig moro at Enga slo til!!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 10. november 2008 Forfatter #13 Skrevet 10. november 2008 Hehe, da kan du trøste deg med at de er glad i hjemmet sitt ;o) hihi Det er liksom ikke BARE fotball som står i huet på de Åfysjameg, som det høljet ned ja! Det var litt greit å stå inne i teltet faktisk, jeg frøys ikke. ;o) Fikk sett og vært med på mer enn nok - selv om det ville vært ekstra stas å vært på Ullevål. Menmen, hehe ) *ære være* )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. november 2008 #14 Skrevet 10. november 2008 hehe, nej men jeg vet jo at han er det!;p jaja.. neste år tar vi gullet tilbake til åråsen! ;D
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 10. november 2008 #15 Skrevet 10. november 2008 Hehe er overlykkelig over gullet jeg også Eneste som er kjip er at samboern fortsatt ikke er hjemme og sikkert kommer til å rave rundt i oslo resten av natten:P
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 10. november 2008 Forfatter #16 Skrevet 10. november 2008 Hehehe, ja.. Du gjør vel det ;o) *lol* Jeg tror alle vet hvem som blir seriemestere neste år, hvis Vålerenga legger seg på denne lista i sesongen som kommer.. Såå - da er gullet avgjort allerede nå ;o) hehe *trallala* Det blir veldig spennende! Gleder meg til sesongen - enda mer nå - enn hva jeg gjorde for 2uker siden...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 10. november 2008 Forfatter #17 Skrevet 10. november 2008 Haha ;o) Du har altså ikke like pliktoppfyllende og hjemmekjær samboer som Mom2two? ;o) (for alt jeg vet, kanskje han er mannen din også da, mom2two, hehe =) ) Jeg skulle gjerne reist ned dit jeg også, misunner litt de som KAN!.. ) Men, de får kose seg nå - imorgen blir det verre... hehe
Amy - I love whales Skrevet 10. november 2008 #18 Skrevet 10. november 2008 Ble ordentlig skuffet over Stabæk igår (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå