Gå til innhold

når kom magen??


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er gravid med nr 3..

og magen min er stooor.. har funnet ut at jeg er ca i uke 7, så det skulle jo ikke akkurat tilsi stor mage ennå, eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye kan være luft,men d sies at magen blir større jo flere svangerskap...du er gravid med din tredje og da er d ikke så rart at du blir stor tidlig...livmora vokser fortere eller noe fordi den vet hva som skjer=) jeg er ingen lege men det er dette jeg har fått høre=)

Skrevet

er gravid med nr 2 her..

er 7+6 i dag og føler at "alle" kan se magen..

hadde tenkt å vente med nyhetene til julaftan,men tror det ikke går

å holde det skjult så lenge..

Skrevet

Jeg er også 7+6 i dag og får mage på ettermiddag/kveldstid. Har ikke mage om morgenen før jeg begynner å spise liksom, ganske snodig ;-) Tror jeg er bittelitt større nå enn forrige gang da jeg var gravid med nr1. Gleder meg til den skikkelig runde harde magen kommer :-))).

Skrevet

jeg var ganske stor første gang også..mange trodde det var 2 inni der,men var bare ei.. ;)

Skrevet

Hei:)

Er i uke 11 nå:)

De som kjenner meg og de på jobben kunne allerede se magen min i uke 8.. Syntes det var latterlig tidlig, men det ligger visst litt i familien:)

 

I dag kan omtrent alle jeg møter se det:)

Ikke noe å gjøre med det :) Gleder meg heller over magen jeg:)

Er forresten bare 1 inni:) Trodde det måtte være to i begynnelsen jeg og:)

Skrevet

jeg er førstegangs... og magen min er big! det sies at det bare er luft.. hvertfall etter det jeg har lest og hørt.Selv har jeg begynt med mammabukser, og jeg er bare i uke 7.. men kommer IKKE i noen ab buksene mine, og dem er alt for trang om jeg skulle fått dem på meg.. jeg er sykelig usikker på om det faktisk er 2 inni der... selv er jeg tvilling, og sambo sin far er tvilling også! skal til lege på fredag, så er spent på å høre hva han har å si!

 

merkelig følelse!

Skrevet

så spennende!!

hold oss oppdaterte da, kine!!!

masse lykke til!!

jeg må vente til 2.desember før jeg skal til legen... *sukk*

Skrevet

ja,mulig det er luft, ja... men makan tilmye luft, da!!!

men takk for svar :)

Skrevet

Må si magen er ganske flat på morgnen, men etter som dagen skrider og maten kommer blir det verre... Foreløpig kan jeg gå i mine vanlige bukser og ingen kan se det på meg... Venter nr. 3 og er 10+3 nå, men det skal godt gjøres bruke samme bukser stort lenger..hehe... håper å klare et par uker til så jeg passerer de magiske 12 ukene, men begynner å tvile. Det er 6 år siden sistemann kom så husker ikke helt hvordan det var sist...??

Skrevet

Så godt å høre at det ikke bare jeg som har fådt mage så tidlig. Jeg e gravid med mitt 3 barn men denne gangen kom magen fort. jeg er i uke 6+4 og jeg får ikke igjen noen av buksene mine. Jeg jobber i barnehage og i dag kom en mor bort til meg og spurte om jeg var gravid. jeg svarte ja men hysj. Har ikke sagt det til noen enda, men det hadde vert litt flaut for henne adde jeg sagt nei. Men det hva litt godt å høre at hun sa det for da hvet jeg at det ikke bare er jeg som innbilder meg at jeg har fådt mage. hva hos legen i dag på min første ultralyd og alt hva bra. Det hva en baby og hjerte slo:) Så bra! Tenkte jeg skulle vente til 29 Desember med å si det til noen, men vi får se hvor lenge jeg klarer å holde det hemlig før flere ser det. Gleder meg til å fortelle den fantastiske nyheten til di to andre barna våre og alle andre!

 

 

Skrevet

Jeg er 8+6, og sitter her med oppkneppet bukse. I likhet med flere her så øker magen drastisk mot kvelden. Heldigvis har jeg et par bukser med høyt liv som er praktiske, men i det øyeblikket jeg kneppet opp buksa nå så bestemte jeg meg for å finne frem et par mammabukser fra boden. Det er forøvrig viktig at man ikke har en bukse som strammer på magen, for det vil ofte føre til økt kvalme og ubehag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...