Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Jeg har falt for dette navnet,er jo så vakkert!Men hvordan ser en Eline ut?Ser for meg ei med mørk blå øyne og svart hår!Hva synes dere,og liker dere navnet??
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Jeg kjenner en Eline og hun er bitteliten med rødt hår og fregner.
prebs Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Det som er fint med Eline - for meg - er at hun kan se både lys og mørk ut, liten og høy, blå eller brune eller grønne øyne. Men jeg ser for meg en pen jente uansett : )
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Hmm Eline ja... Hun har nok rødt hår og grønne øyne. I hvertfall hun som jeg kjenner
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Jeg forbinder Eline med ei litt kommunefarga jente jeg, men det har nok med assosiasjoner fra barndommen å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Et nydelig navn,som ikke så mange har!Jeg ser for meg ei med lyse krøller og blå øyne!Ganske lita frøkenJeg elsker det navnet
fumlis og skrikerungene Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Jeg kjenner en Eline og hun har mørkt langt hår og er kjempe nydelig;-)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 Morsom link! Ei lita frøken med mørkt hår og veldig elegant! Flere?Pent navn!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #9 Skrevet 9. november 2008 Eline er meg det. Jeg er høy, slank, mørk, blå øyne og veldig langt fra nordisk sånn utseendemessig. En annen Eline jeg kjenner er et lite knøtt med fregner og lyse krøller. Enda en Eline er adoptert fra Afrika.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #10 Skrevet 9. november 2008 Pen jente med bein i nesa,litt bestemt!Mørkt hår
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #13 Skrevet 9. november 2008 Den Eline jeg kjenner er en feit, bortskjemt drittunge på 17 år... Egentlig blond, derav kritthvit hud, men håret er farget svart og hu er emo-aktig og er kølsvart av sminke rundt øya...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #15 Skrevet 9. november 2008 Eline har lyst hår til skuldrene og liker helst å ha håret i fletter også er hun ikke spesielt opptatt av mote, hun kler seg i de klerne hun selv liker. Gjerne side skjørt også ser hun alltid veldig frisk ut, hun tilbringer laaaaange dager i påskesola med kvick lunch og kaffe på fjellet når det er påske. Også er hun lita av vekst, sånn rundt 160 høy. Eline er alltid blid.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #16 Skrevet 9. november 2008 Nydelig jente!Utrolig pent navn.Rart flere ikke bruker det navnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå