Lindus85 Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Du har spådd helt riktig både om graviditet og kjønn tidlig i sommer!!! Kjempe imponert det må jeg si!!!!! Hadde satt stor pris på om du kunne sett litt mer på meg??? Når føder jeg?? (er 23 uker og 6 dager på vei i dag)... Går fødselen bra? kommer jeg til å få noe smertestillende?? Hvor lang blir fødselen?? Hadde satt stor pris på svar da du har spådd så riktig tidligere!!!! Klem fra Linda
Lindus85 Skrevet 9. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. november 2008 Jeg er forresten født: 24.01.85
#Aurora har tre gutter# Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 så flott da.Masse gratulerere.Men trenger en termin dato,enkler og gå inn på barnet da.
Lindus85 Skrevet 12. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2008 Å ja det hadde jeg glemt... Terminen etter Ul er 7 mars og min egen er 4 mars. Men vi er veldig redd for at han skal komme før tida pga sterke kynnere og fordi han har festet seg i bekkenet alt.. Legene er også litt bekymret for det... Spennende å se hva du får opp!! Takker for svar!!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 får opp et 2 tall her så det kan jo bety at fødselen kan starte noe med et 2 tall.Får opp at den lille kommer til og klare seg veldig godt.
Lindus85 Skrevet 13. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. november 2008 Takker for svar!!! Hva mener du med 2 tall forresten? At fødselen starter med datoen 2 en eller annen mnd eller med 2 som i uker f.eks uke 28?? Får du opp en liten eller stor baby? Blir det vanlig vaginal fødsel?? klem Linda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå