Gjest Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Bilen vår ble stjelt fra Moholt studentby mellom lørdag ettermiddag og søndag morgen, Det er en plommerød saab 900 85-modell med en blå skiboks, UE 62654. Har du noen tips vennligst ta kontakt på tlf: 95229926.
Anne-B. Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Oi! Jeg kan dessverre ikke hjelpe dere. Vi bor også her, rett ved den store parkeringsplassen. Så frekt. Jeg hadde blitt rimelig forbanna om det skjedde oss. Håper de finner bilen i god behold, eller at det ordner seg med forsikring etc.
Gjest Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 her er et bilde av bilen http://i283.photobucket.com/albums/kk285/turbotaf/og900t16familieedition/IMG_0727kdf.jpg ja ganske så frekt.. det sureste er å miste barnesetene
Anne-B. Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Fikk beskjed om at bildet var flyttet eller slettet da jeg gikk inn på linken. Åh, ja, det skjønner jeg, en bil koster mye, men det gjør jammen et bilsete og. Særlig når man har fler!
Gjest Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Jeg skal rope ut om jeg ser den her ute på Fosen! :-) Kjipt altså!!!
Musemor med tre søte små Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Hjelpe deg å dytte denne. Lykke til
MammaMia123 Skrevet 10. november 2008 #10 Skrevet 10. november 2008 Å nei så kjedelig da! Får håpe dere finner den igjen! P.S: Er du sikker på at dere ikke har glemt den noen plass?? Hehe Venninna mi meldte nemlig bilen sin stjælt for ett par år siden, og når politiet ringte og sa de hadde funnet den ble hun mildt sagt flau... Hun hadde GLEMT bilen på remaen. Hun var så vandt til å gå når hun skulle handle, så hun glemte den rett og slett! Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå