prebs Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Det blir for likt for meg. Men klart du kan! Påtalemyndighetene kommer ikke etter deg, for å si det slik.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Nei, det kan du ikke... Så har du fått svar på det.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Kall dem Frukt og Tobakk, men det er nå min mening.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Synes du skal gå for noe som rimer helt, ikke bare nesten.... Mathias og Elias ?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Tomtom og Garmin kan du kalle dem.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Klart du kan kalle dem for det, så lenge du føler at de får hver sin identitet. Det er viktig når de blir eldre. Er de like av utseende, er det viktig at i hvertfall navnet skiller dem Hilsen tvillingmamma.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 Selvfølgelig kan du det! Er dine barn og selv om navnene er like, er det også to forskjellige navn.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #9 Skrevet 9. november 2008 hva med å bytte ut jøran med jaran, så blir det ikke så veldig likt?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #10 Skrevet 9. november 2008 Det kan du forsaavidt. Selvsagt kommer naer familie og venner til aa kunne skille de fra hverandre, men mer perifer omgangskrets kan vel faa problemer. Jeg har en slektning som har to gutter (ikke tvillinger engang) med ganske like navn, og jeg har hatt problemer i flere aar med aa skille de fra hverandre, bare saa du er obs paa det!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #11 Skrevet 9. november 2008 ja så klart kan du kalle dem Ørjan og Jøran! (Gøran). Veit om tvillingjenter som heter Kine og Stine. Og et annet par som heter Trine og Thine.
Silvia Skrevet 9. november 2008 #13 Skrevet 9. november 2008 Selvfølgelig KAN du. Vi lever i et fritt land. Men jeg ville ikke ha gjort det. Har selv tvillingjenter. Navnene deres ligner ikke. Begynner på forskjellig bokstav og har forskjellige bokstaver i seg. Rimer heller ikke. Jeg synes det blir for dumt og for slitsomt for andre folk å vite forskjell på ungene, om navnene er for like. Men det er nå bare min mening:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå