Kulå Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Og har fortsatt gaver igjen... Syns alltid det har vært problem å finne slike smågaver, men i år ble det visst for mange.... jaja, får sikkert bruk for dem en gang...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Så effektiv du er. Jeg har kjøpt masse småting innimellom som jeg har liggende. Tenker jeg skal se over neste gang jeg har litt "alenetid" uten barn.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Flink du da:) Tror nok jeg begynner å bli ferdig jeg også, må vel sjekke før jeg kjøper mere:)
Kulå Skrevet 9. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2008 Lurt å sjekke hva dere har ja : ) det gjorde ikke jeg, og resultatet av det ble at jeg kjøpte for mange ; ) Men for å si det sånn, så er det første gang jeg er ferdig så tidlig, som regel sitter jeg 30.nov og pakker : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå