3rOK Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Tenkte å få kjøpt oss en av delene, men vet ikke hva vi skal velge Syns BuZZ og Singstar er kult Men syns også det nye spillet med ulike idretter virker veldig gøy
Gjest Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Wii til damer og PS til menn. Er større muligheter med ps da, men wii er fantastisk gøy!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 PS3, vi har den og Buzz og Singstar... og elsker den!!!!!
Anne-B. Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Ja takk begge deler! Har Wii, ønsker meg PS3. Har PS2, men det blir jo ikke helt det samme.
Monajenten Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Spurte om det samme for en del måneder siden og endte opp med å kjøpe Wii. Ble dritskuffet og solgte den på finn etter én dag, hehe. Hadde definitivt kjøpt PS3.
Anne-B. Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Syns Wii er veldig gøy, men stua vår er rett og slett for liten. Spilte Mario Galaxy hjemme hos foreldrene mine i sommer, de har stor flatskjerm. Det var noe annet, ja!
Monajenten Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Ja det er nok gjerne det som er problemet her også, det er alt for liten plass. Det gikk liksom ikke å spille sånn som man skal.
Anne-B. Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 Nå hørtes det jo ut som at det var selve flatskjermen som gjorde susen, men den stod selvfølgelig til størrelsen på stua. Vi inviterte to venner og spilte Wii Sports, tennis ble utrolig gøy med fire spillere. Vi spilte i flere timer. Synd at det ikke blir det samme her hjemme. Hadde nok også ønsket meg PS3 ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå