Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Jeg vil ha for og motinnlegg for arrangerte barnebursdager. Sønnen min har ennå ikke spurt, men det er nok ikke lenge til det kommer. Jeg er egentlig imot, men det går mer på følelser enn fakta. Er det noen av disse bursdagene som er bedre enn andre. Hva er deres erfaringer. Er alt like Harry? Eller er det noen som har positive erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Arrangerte bursdager på McDonalds o.l. synes jeg er helt tragisk men det finnes jo ungdom i skolebedrifter o.l. som arrangerer bursdager for barn på skihytter og andre lokaler. Mye aktivitet og flotte opplegg. Tur i skogen med grilling er også et alternativ om man ikke har plass hjemme.
Frk Marge Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 vi bestillet på peppes i år pga separerte foreldre og sånn så ingen skulle behøve å føle seg dumme hos hverandre... det var tragisk. de hadde ikke fått beskjed om at vi kom .... og de hadde ikke kapasitet til å ta seg av oss skikkelig. vi måtte sitte inne i den vanlige resturanten og ungene forstyrret alle de andre gjestene og det ble ikke en gang delt ut ballong til bursdagsbarnet grrr skal IKKE ha barnebursdag på Peppe's igjen i allefall
... <3 ... Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Pga separerte foreldre??? Den forsto jeg ikke...
bomsa Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Jeg ville hatt hjemmebursdag så lenge jeg har plass til det. Men jeg deltok i en 4årsdag på "child´s planet" (samme som hoppeloppe i andre byer) i kongsberg og det var kjempekoselig. Barna aktiviserte seg selv med alt utstyret de hadde der. Foreldrene hadde med kake og slike godteposer som barna fikk da de dro hjem. De som jobbet der var fantastiske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå