Gå til innhold

Inspirert. Hva synes dere om Disney on ice?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som synes det er en merkelig oppfinnelse?

Det er liksom så fjernt fra det jeg mener er bra underholdning (men da snakker jeg som voksen, ikke som barn)

Og er det ikke helt latterlig dyrt? Har hørt historier om popcorn til hundre kroner og sånn, men vet ikke om det stemmer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er relativt kommersielt ja.... Alt handler om salg og mer salg ... effekter til den store gullmedaljen...

Men.. jenta synes dette er kjempestas.. og det er sikkert ikke så mange år til hun vil like det.... tenker jeg...

Jeg sitter med en litt sur smak fordi det er så veldig lagt opp til å tyne mest mulig penger av folk, men som sagt så er det et høydepunkt for jenta vår så jeg overlever vel et par år til ;o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har kun vært på det når jeg selv var barn, var vel en 12-13 år tenker jeg. Syns det var kjempegøy jeg :) Men klart, det var ikke jeg som måtte betale popcorn, brus, pølser, stav som lyste, en kopp med pocahontas, osv osv osv.. Er ikke sikkert jeg ville syntes det var like kult nå, men jentungen her ville nok elska det!

Skrevet

Var selv på det som liten og syns det var veldig gøy. Ja, det er veldig kommerst men det er jo i Disneys ånd. Man får en liten følelse av å være i Usa og Disney World.

Men det er jo vi voksne som setter grenser. Vi kjøpte ikke popcorn og drikke. Men barna fikk velge hver sin lys ting. De fungerer et år etterpå så jeg føler det er valuta for pengene.

Og ikke kommer vi til å gå der hvert år heller. Kanskje annen hvert år hvis det passer.

Men jeg syns det er bra undeholdning og flinke er de som opptrer. Kunne ønske jeg var så flink til å gå på skøyter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...