Stolt mamma og englemamma Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 jaja, gikk til gynekolog fordi eg har hatt litt småsmerter i venstre side en god stund.. kom på at eg ikkje hadde vert hos sånn siden eg byttet partner for to år siden.. og joda, han kunne påvise positiv klamydia test!!!! så begge er satt på kur og er utrolig engstelig for at eg er steril! klamydia i to år er vell kjempedumt? men han sa at det var mangen som hadde opplevd det samme og ble kjempefruktbar noen mnd etter! er det noen som har erfaringer her, så eg kan roe meg litt ned??? uff:(
madremia Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Nå skal du være alt annet enn sint og skuffet på deg selv! Gi deg selv masse omsorg og vær din beste venninne. Trøst deg selv og vær glad for at du gikk til legen nå! Se for deg at underlivet ditt blir helbredet, at det er friskt. DU er unik og spesiell og du fortjener at du er snill med deg selv - ingen kan straffe deg for at du ikke testa deg. Jeg skal forresten teste meg selv nå - etter at jeg leser det du skriver - har ikke gjort det - faktisk ikke tenkt på det- mange som er i din situasjon! Ikke straff deg selv! venninna mi hadde klamydia i lang tid uoppdaget - hun er mamma i dag! klem til deg!
Stolt mamma og englemamma Skrevet 9. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2008 tusen tusen takk for kjempefint svar:) ble glad når eg leste det! så flott at venninna di ble gravid da! da er det håp for meg også da:) eg har blitt henvist til lege, der de skal skjekke om egglederene mine er tette, siden eg er så nervøs for sånt:) det er jo bra! ja, gå å test deg! bedre å gjøre det en gang for mye enn en gang for lite:P Det er jo noe av det viktigste man bør gjøre, i hvertfall om man har så stor drøm, som meg med å bli gravid en dag:) klem tilbake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå