Gjest Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 først var det ilja torine. så sarah torine. så bare torine. men nå tenkte jeg på ida torine.. har alltid likt ida veldig godt. torine bruker vi etter svigermor syns dykk om det??
mammatil3! Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Kjempesøtt navn! Det burde dere bruke!
prebs Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Ida liker jeg også godt, og Ida Torine er stilig:-) Liker også godt Sarah Torine.
Gjest Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 mm.. for torine alene blir ikke "jentete" nok for meg.. ikke at jeg vil ha noe superfemi. men ida virker ganske riktig.. sarah er jo så himla populært om dagen.. det er nok ida også, men sjit åp hehe..
Gjest Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Ida Torine stilig..... SARAH TORINE SUPER STILIG!:)
Gjest Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 hehehe.. haaaaallooooooooooo jenter.. ikke få meg til å bli enda mer confused nå daaa hihih
Vannmann35 Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Jeg er møkklei både Ida og Sarah, så hadde uten tvil vaglt Ilja Torine. To spesielle navn som står fint til hverandre!
Gjest Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 hehe.. får nå se hva hun ser ut som når hun kommer da.. litt dumt å fastsette et navn.. aner jo ikke hvordan hun ser ut
Gjest Skrevet 9. november 2008 #10 Skrevet 9. november 2008 Rangerer slik jeg: 1. Torine - synes dette er et feminint og flott navn som står best alene, bak andre "poppis-navn" som Emma, Sarah og Ida blir det bare glemt uansett. 2. Sarah Torine - Synes det er nydelig, liker Sarah godt. 3. Ida - Drittlei Ida. Og med Ida Torine blir det bare Ida til vanlig. 4. Ilja Torine - Liker ikke Ilja - høres helt "ille" ut.. Lilja er nydelig.
Gjest Siklerotte Skrevet 9. november 2008 #11 Skrevet 9. november 2008 Liker ikke Ida, synes det er stygt. Torine er ikke akkurat fint det heller da, men... Sarah synes jeg heller ikke fins fint... Ilja er helt greit igrunn, så jeg ville valgt Ilja Torine... Evt. Lilja Torine - det er finere.
Gjest Skrevet 9. november 2008 #12 Skrevet 9. november 2008 Torine er pga svigermor heter det. vi bestemte oss tidlig for å bruke det. har ikke sagt noe til henne da så vi gleder oss noe enormt til å si det så om vi skal ha dobbelt-navn så må det jo passe til det liker også Oda, men om det passer til Torine er jeg mer usikker på.
Gjest Skrevet 9. november 2008 #13 Skrevet 9. november 2008 Hva med Ada Torine? Jeg synes Ada er utrolig pent!
Gjest Skrevet 9. november 2008 #14 Skrevet 9. november 2008 nesten som Ava greit å ha noen alternativer men det må være korte navn. for jeg vil ikke at Torine skal bli "glemt" Ava Oda Ida hmmmm....
Gjest Skrevet 9. november 2008 #15 Skrevet 9. november 2008 Ada er nydelig, det vurderer vi sterkt. Ava er også pent, men synes Ada er langt finere til Torine. Ida og Oda er kjedelige..
Synnøve_Solbakken Skrevet 9. november 2008 #17 Skrevet 9. november 2008 Ida Torine likte jeg absolutt best Ilja blir for spes, og Sarah ble litt tungt siden det er bokstaven r i det også.
erteposen + 4 Skrevet 10. november 2008 #18 Skrevet 10. november 2008 Ida Torine var fint det. Litt poppis og litt mer uvanlig. Liker Torine alene også jeg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå