--arkin-- Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 skal muligens bestille billetter, hvor er det greit å sitte,slik at vi ser best mulig?? og passer det til ei jente på 3 1/2 år?? noen erfaringer
3b@rnsmor-30* Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 tja si det.. har bare sittet høyt oppi sidene der jeg.. men man ser bra over alt er min erfaring!
Gjest Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Jeg synes faktisk ikke at plassene nede på gulvet er så bra, selv om det er de plassene som selges som de "beste"...... Vi har valgt å sitte langt frem på en av de øvre feltene. Håper det blir litt bedre enn på gulvnivå bak "familien høy"..hehe.... Ellers vil jeg absolutt anbefale dette for jenter på 3 1/2 år... Det er jo PRINSESSER i år...! ! !...hehe... ;o) (Vi skal i alle fall med vår 4 åring... som også koste seg stort i fjor... )
--arkin-- Skrevet 9. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2008 hm, hvilken nivå blir det da, er inne på billettservice og der er prisene delt opp i 3 nivåer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå