Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 har allerede iinvitert 1par som har sagt ja til og komme , så vil jeg invitere ei jeg omgås en del med som også har en liten.(har ikke invitert enda) men problemet er at dama i det paret vi allerede har innvitert muligens har et problem med hun jeg også vil innvitere,, aner ikke hva jeg skal gjøre. bare innvitere de jeg føler for og så opplyse om hvem som kommer? blir kansje litt teit det og ?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Du inviterer de du vil. Du kan ikke begynne å tenke slik. Det er alltid noen som ikke liker hverandre, men de kan vel oppføre seg?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 ja jeg håper nå det, men lurer på om jeg burde opplyse om hvem som kommer så hun ikke får hakeslepp når hun kommer inn ? eller skal jeg bare la det gå sin gang ?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Hvis det bar blir dere selv, og to par til (som ikke liker hverandre) så hadde jeg kanskje lodde stemningen litt først. Men i et større selskap må en regne med at man kanskje ender opp sammen med folk man ikke liker eller bare folk men ikke kjenner. Det er en del av livet for en voksen, noe man faktisk må klare å takle skal man leve et normalt soslialt liv.
birrisj05.02.09 Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Det er jo DU som inviterer og ordner - og du må jo selv få bestemme hvem DU vil skal komme.. så får de heller unngå hverandre i andre situasjoner om de vil.. men du kan jo kanskje fortelle hvem som kommer, så får de eventuelt avgjøre da.. du trenger ikke la være å invitere..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 invitert begge. Synes det er fjortis og ikke komme fordi den andre kmmer osv..Går an å skjerpe seg i slike situasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå