Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken uke var dere i da dere kjente liv for første gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i uke 18:)

uke 20 kunne samboer kjenne lille gutt:)

Skrevet

jeg tror jeg har kjent noe nå,19 uker,20 om noen dager! merkelig bobling liksom!

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

uke 21 med første (morkaka foran ut mot magen)

uke 15 med denne (morkake bak mot ryggen)

Skrevet

trodde jeg var 12 uker da jeg kjente det først, men viser seg at jeg var 14 uker på vei :D Nå er jeg i uke 22 og kjenner bevegelser hele tida.

Skrevet

Husker ikke sist, mener det var rundt uke 18-20. Morkaka denne gang ligger bak, har kjent bevegelser siden 13. uke.. noe jeg syntes var tidlig. Nå mente jordmora som tok ul at hun skulle flytte termin nesten 3 uker... Så da i uke 10/11???? Det skulle vel ikke gå an, heldigvis skal jeg på en ultralyd til, hun var nemlig ikke helt sikker....

Skrevet

jeg va 11 uker med nr 1 og nr 2 og 12 uker med nr 3...denne kjenner jeg av og til...er 12 uker no

Skrevet

Var ca 16 uker m første mann, 12 uker m nr2. og nå er jeg 12 uker, og tror jeg har kjent bevegelse den siste uka, altså 11-12 uke.. Med nr.2 kjente jeg bevegelse hverdag før uke 18, og kunne og se magen røre seg.. Ikke så lett å vite bestandig hva man kjenner, men når det har gått noen uker blir man jo mer sikker om det var det man kjente noen uker tidligere:)

Skrevet

ca ca uke 20- da var jeg sikker på at det var liv.

Men jeg tror nå når jeg vet hvordan det kjennes, at jeg kjente liv en gang tidligere. :)

Kjenner hver dag nå, i uke 22

Skrevet

Kjente ikke ordentlige spark før uke 19. Da så kraftige at de kunne sees utenpå magen og samboer kunne kjenne det godt.

Kjente en del før den tid, men det kan jo like gjerne ha hvert luft.

Med førstemann kjente jeg ikke ordentlig liv før uke 23/24.

Skrevet

Jeg er akkurat 22 uker nå, og vet ikke om jeg har kjent det ennå. Tror kanskje jeg kjente det på lørdag, men vet ikke. Er førstegangs. Så det var godt å høre at du "plutselig_gravid" ikke kjente det før uke 23/24 sist gang.

Jeg har vært å hørt hjertelyden i dag, så jeg vet at alt er i orden der. Det kommer vel tidsnok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...