nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Vi var der i går, og jeg ble overrasket over at min lille på 2 år satt som ett tent lys HELE forestillingen! Hun ble helt fasinert ) Hun var mye flinkere til å sitte stille og følge med enn flere av de større barna jeg så.... *SKRYTE* Men uansett, jeg synes forestillingen var så bra! Kjempemorsom ) Ble litt fasinert av reven, jeg... lillemor syntes at han var litt skummel, men han var nok favoritten hennes også! Mange flotte skuespillere, og litt komisk da bamsefar sa feil replikk. De voksne lo, men tror ikke barna enset det en gang! Skal begynne å gå mer på (barne)teater jeg )
prebs Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Så bra å høre! Vi skal ha med en 3 1/2-åring senere i desember, og jeg regner med at det blir stor stas =) Hun var med i fjor også, da så vi "Reisen til julestjernen", og det var en suksess. Da satt for øvrig lillesøsteren på 11 måneder som et tent lys og humret og lo med! Barneteater er gøy =)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 9. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2008 nationalteateret )
3b@rnsmor-30* Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 vi var der på premieren. Er også utrolig imponert over forestillinga! Ungene våre var helt med, satt og ropte tilbake og sang med der det passa sånn! Og i tilegg er det jo morro for foreldrene også! Ungene syntes reven var best sa de, mannen min fikk så sansen for bakergutten som fikk røyk ut av øra... hehe... Brumlemann sa en feil replikk da vi var der, men det virka bare som han var usikker, og det skal han jo egentlig være også... så det gjorde ikke noe. Jeg var på Kardeommmeby for 2 år siden, og det var en like positiv opplevelse!
digger Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Hvor lenge varer forestillingen? Er det pause? Vurderer sterkt å bestille:)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 9. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2008 to timer inkludert 20 minutters pause. første akt varte ca 1 time, andre akt varte ca 40 minutter
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 9. november 2008 #9 Skrevet 9. november 2008 Vi skal dit ihvertfall:) Gleder meg veldig.
marianne3108 Skrevet 9. november 2008 #10 Skrevet 9. november 2008 Vi skal se den på fredag! Gleder oss masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå