Gå til innhold

når fosteret hikker....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det da sanne små dunk lissom?.... Er 29 uker på vei og har først nå i det siste begynt å merke små dunk nederst i magen.... de kommer bare med noen sekunders mellomrom og ofte... Bare lurer på om det er hikke eller noe annet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres veldig ut som hikke:-) Mine dunk er blitt ganske sterke nå som jeg er 38 uker på vei, nesten litt plagsomme:-)

Skrevet

Er ikke så veldig sterke. men kjenner de ja

Skrevet

er sånne jevne dunk ja :) er ikke noe sikkert svar på hva det kommer av at de hikker inne i magen. men de tror at det er trening av mellomgulvet.

de siste 100år har de prøvd å forske på hvorfor de gjør det, men kun kommet frem til at det er normalt :)

noen gjør det mer enn andre. å de kan holde på i flere minutter flere ganger om dagen...

Skrevet

Jeg kjente heller ikke hikking før jeg var rundt 28 uker på vei. Men ja.. det er sånne små, regelmessige dunk. Men jeg kjenner det ikke utapå magen. Synest det er irriterende på en måte jeg, hehe..

Hver morgen i 8-9 eller om natta så kjenner jeg det begynner, heh..

Skrevet

Dette er nok helt sikkert hikking ja:)

Jenta mi hikker så masse, men dette er visst pusteøvelse for dem, så det er bare bra:) Jeg at hele magen min beveger seg når hun setter i gang. Som en kraftig puls på en måte:)

moro! hehe

Skrevet

Er det ikke pga at de drikker fostervann da? Det har jeg alltid hørt.

Skrevet

Den var til 1smule:-)

Skrevet

det er ikke bevist enda (merkelig nok) høres jo logisk ut da.. at de drikker litt fort eller noe..

er bare masse teorier og synsing rundt det..

merker du noe forskjell visst du drikker noe kaldt/varmt eller spiser noe søtt? om h*n hikker mer eller mindre?

Skrevet

Det er nok hikke :) Jeg kjente det for første gang for bare to-tre dager siden, og det holdt på ganske lenge... Jeg ba samboer'n min om å legge hånda på magen, og han trodde det var hjerte mitt han kjente, men da sa jeg at så høy puls har jeg ikke :) Vi syns det var veldig morro, for det varte jo i noen min :)

Skrevet

Ja, er nok hikke... :-) Min hikker flere ganger daglig.. :-D Men jeg synes også at det begyner å blir litt irriterende :-p Er 35+5, å synes at hikken har blitt ganske kraftig. Men er jo bare bra at de små øver seg på å puste!:-) Sunnhetstegn!!!:-)

Skrevet

Det er et overskuddstegn også, så bare positivt. Men enig i at det kan være en smule plagsomt av og til, spesielt hvis det skjer når man prøver å sove ;)

Etter at hodet festet seg kjenner jeg det ikke like tydelig lenger, for hikkingen er så laangt der nede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...