solstjernen - seksbarns mor Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Del 3: vaskerom, bod osv Før vi handler inn til den store gullmedaljen er det greit å få ryddet unna litt her og der. Vaskerom, boder og andre steder som brukes til lagring er ukens prosjekt. 1. Finn ut hva du vil ha på de forskjellige stedene. Avklar bruksområdet. 2. Start med å rydde vekk ting som ikke skal være der. 3. Gå gjennom esker osv som står der. Er det ting der du hadde glemt? Kan det kastes? 4. Hva med vaskepulver osv? Kunne du tenkt deg nye beholdere? Er det noe du mangler? 5. Se over vaskeprodukter. Har du grønnsåpe eller annet gulvsåpe? Hva med vindusvask? 6. Står det hermetikk eller annet i boden som bør kastes? 7. Kom frem til en organiseringsordning som passer best for deg. Bokser, bakker, hyller osv. 8. Er det ting du skulle ha ordnet? En hylle? Noen knagger? Skriv opp på liste og sett en dato for når det skal fikses. 9. Husk tingene fra inngang og gang også...sånn at de ikke blir glemt. Pass på å få det gjort! Så ser vi litt på listene igjen: 1. Gavelisten: Begynner den å bli ferdig? Det er snart på tide å handle inn de gavene som du har funnet ut...og starte på de som skal lages. 2. Handlelisten: Finn ut hva du trenger av vaskepodukter og kjøp dette. Grønnsåpe, nye kluter, vindusvask osv. 3. Kortlaging: Lager du egne julekort? I så fall er det på tide å starte. Skal du ha bilder av ungene eller hunden? Tar du bilde selv eller hos fotograf? Tenk ut hvordan du vil ha bildet Beklager en dag forsinket.
Skravlemamman Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Tusen hjertelig, begynner å glede meg:-)
CathrineM Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Endelig! Trodde du hadde glemt oss denne uka!
Trønderbærta Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Supert Link til de to forrige som jeg ikke har fått med meg?!
Gjest Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Oi,jeg har misset del 2!!Noen som har??Geniale lister:)
CathrineM Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 del 1: http://www.dinbaby.com/forum/thread/138982066 del 2: http://www.dinbaby.com/forum/thread/139020772 Enjoy!
Shabby Cheap Chic Skrevet 9. november 2008 #10 Skrevet 9. november 2008 Dytter denne jeg i tilfelle noen vil se:)
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 10. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 10. november 2008 Nå lette eg etter denne for å legge ved linkene til dei to forige. Eg skrev i del to at eg kunne begynne å gjøre det her etter slik at en kan gå tilbake å se på dei gamle delene uten å lete. Men i kaoset i går glemte eg det. Men her ligger det jo linker allerede.
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 14. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 14. november 2008 Dytter denne opp og minner på at i morgen kommer det ny.
Gjest Skrevet 14. november 2008 #13 Skrevet 14. november 2008 Ah, perfekt!! Eeeelsker sånne lister!! Tusen takk Pia&gjengen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå